Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و همچنین نویسندگی مهدی علی میرزایی و عطشانی در سال 1396 تولید و درحال حاضر در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شده است.

هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.

در خلاصه داستان فیلم کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».

پیشنهاد تئاتری

نمایش «کل و وی» نوشته و کارگردانی حمید صفایی از 1 تا 21 مردادماه ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب به صحنه می‌رود.

قصه «کل و وی» را حمید صفایی با توجه به شناختش از قوم بختیاری و نوع رسوم آنان نوشته است. در این نمایش او ضمن اشاره به رسم و رسوم این هموطنان با طراحی شخصیت ها و گنجاندن جاذبه هایی چون عشق و دلدادگی، تلاش برای وصال، غیرت، عهد و پیمان و ایثار نمایش را به اجرا نزدیک کرده است.

محمدرضا غفاری، سیاوش جامع، فریبا ترکاشوند، لیلا میرزایی، حمید صفائی، پوریا خلیلی، مجید ستایش، سحرنوری، پیمان یاقوتی، حامد شیخی، سیامک گل سرخ، سپهر سرانجامی، محسن یالسینی، رویا دانشجو، سیما محمدی، حبیبه بهرامی، مهدی فاتحی در نمایش «کل و وی» بازی می‌کنند.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرنسری، جمعه ۵ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. فردی ماموریت یافته تا این پرونده را به نتیجه برساند و به همین دلیل سراغ وحید پارسا می‌رود تا از او سوالاتی کند، وحید گمان می‌کند یونس در انفجاری به شهادت رسیده است، حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالا یونس زنده است و ...

برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، ماشاالله شاهمرادی زاده و آزیتا ترکاشوند در فیلم سینمایی «اشنوگل» بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی تئاتر سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود