Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، یکی ز فرماندهان دفاع مقدس ،  در آیین یادواره  30 تن  از شهدا و 25 تن از علمای منطقه در روستای خرم چماز ازدهستان پی رجه بخش  مرکزی نکا  نقش روحانیت  را در تربیت جوانان منطقه و در زمان جنگ کلیدی دانست و گفت:  آنچه که سبب گشت جوانان ما پررنگتر در میدان جنگ و جهاد حضور پررنگتری داشته باشند و از حاکمیت اسلام و ولایت  حمایت کنند و حماسه آفرین شوند، داشتن انگیزه الهی و دینی بود که روحانیت در ایجاد این انگیزه نقش مهم و بی بدیلی داشت که هیچ جایگزینی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار علیجان میرشکار با اشاره به اینکه همه ما در برابر شهدا و گذشت و فداکاری آنان و خانواده‌هایشان مدیون هستیم. اظهار داشت : شهدای کشورمان که با جانفشانی و ایثار از اسلام و انقلاب دفاع کردند از تربیت یافتگان مکتب علمای حوزه و روحانیون هستند که در سنگر مساجد پرورش یافته اند.

 وی افزود: شهید و روح مطهر شهدا توانسته است فضای کشور را معطر کند و زندگی، استقلال، آزادی و حیات امروز ما در سایه عطر این شهیدان والا مقام است.و شهیدان الگوی بارز شجاعت، فروتنی و استقامت هستند که در راه حق علیه باطل و با دوری از مظاهر دنیوی پای در عرصه جهاد نهادند تا مکتب انسانی را برای همیشه جاودانه سازند.

این یادگار دفاع  مقدس ، فرهنگ شهادت و ایثارگری در کشور را منبعث از قیام عاشورا و شهدای کربلا ذکر کرد و گفت : درجریان  انقلاب از زمان شکل گیری و بعد از آن در دورانهای جنگ، پیام آوران این نهضت حماسی حسینی تحت رهبریت امام راحل و روحانیت بود که به عنوان علمدار حضور داشتند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: علما نکا مازندران یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان