Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب دو تیم سایپا و سپیدرود رشت اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت نود، در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ هجدهم از ساعت 20:45 در ورزشگاه پاس قوامین، سایپا میزبان سپیدرود رشت است. قضاوت این بازی بر عهده‌ی سعید رحیمی مقدم است.

این بازی تقابل دو مهاجم اسبق تیم ملی، علی دایی به عنوان سرمربی سایپا و خداداد عزیزی به عنوان سرمربی سپیدرود هم است که به جذابیت‌های بازی امشب می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده- عبدالله ناصری- رضا علیاری- روزبه شاه‌علیدوست- ساموئل سارفو- آرش رضاوند- مهدی ترابی- رحیم مهدی زهیوی- علی دشتی- امید خالدی- آرمان رمضانی

 ترکیب سپیدرود: میثم تهی‌دست- میثم فردوسی- حسین ابراهیمی- محمد نزهتی- محمد مهدوی- حسین کعبی- امید سام‌کن- میلاد قربان‌زاده- محسن ایران‌نژاد- کوروش ملکی- محمدرضا خرسندنیا

 

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی لیگ برتر ایران سایپا علی دایی خداداد عزیزی سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روز‌های اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده، ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان