Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم ماشین سازی شهریار تبریز با بیان اینکه در فصل جدید بازیکنان جوان و با استعدادی را جذب کردیم، گفت: با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه فصل گذشته پا در مسابقات لیگ هجدهم خواهیم گذاشت.

گزارش ایرنا، فیروز کریمی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی شهریار تبریز و استقلال خوزستان در جمع خبر نگاران افزود: ما در فصل جدید بسیار از بازیکنان خود را از دست دادیم و با بازیکنان کمی جوانتر وارد مسابقات خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی با اشاره به اینکه فوتبال یک ورزش دیر بازده می باشد، خاطرنشان کرد: در فصل جدید شرایط برای ما سخت تر از فصل گدشته خواهد بود ولی با حضور بازیکنان جوانی که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند به نتایج قابل قبولی دست خواهیم یافت.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی شهریار تبریز یادآور شد: امسال با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان به میدان خواهیم رفت که این امکان را به ما خواهد داد تا در کوران مسابقات با دست پرتر نسبت به فصل گذشته لیگ برتر را ادامه دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا فصل نقل و انتقالات امسال را چراغ خاموش جلو رفتید، پاسخ داد: فردا با تماشای بازی زیبا و جذاب بازیکنان جوان و رعنایی که تازه به خدمت گرفتیم، چراغ های خاموش روشن خواهد شد.
وی همچنین در خصوص مسایل پیرامون باشگاه اظهار کرد: این تفییر و تحولات بیشتر روی اسم باشگاه وجود دارد نه در خود تیم؛ به هر حال امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و مسوولان شهری نماینده خوبی در لیگ برتر فوتبال برای استان آذربایجان شرقی باشیم.

**
مربی تیم استقلال خوزستان نیز در این نشست با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در لیگ برتر فوتبال و شهر تبریز گفت: با تغییر مالکیت باشگاه، کل تیم استقلال تغییر کرد و با جذب بازیکنان جوان و بیشتر بومی سعی در آغاز فصل جدیدی در فوتبال خوزستان را دنبال می کند.
داریوش یزدی با بیا ن اینکه تمامی تیم های ورزشی در ایران مشکل مالی دارند، ادامه داد: در عرض 15 روز تیم را بستیم و پا در مسابقات لیگ برتر گذاشتیم و امیدوارم به نتایج خوبی دست یابیم.
وی افزود: از آنجا که تغییر نام تیم میزبان تا حدودی بلاتکلیفی برای این تیم ایجاد کرده است و این روند برای ما بهتر خواهد بود، ولی با توجه به تمرینات فشرده ای که انجام دادیم برای کسب سه امتیاز کامل به تبریز سفر کردیم و فردا در میدان شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود.
مربی تیم استقلال خوزستان با بیان این جمله که درایران نمی شود با برنامه قهرمان لیگ شد، عنوان کرد: یونس دلفی یکی از بازیکان خوب و تکنیکی تیم ما می باشد که بنا به درخواست فدراسیون فوتبال او را در اختیار تیم ملی امید قرار دادیم، ولی بعضی از تیم ها از این خواسته تمکین نکرده اند.
تیم ماشین سازی شهریار تبریز فردا جمعه از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز مقابل تیم استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی