Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم گلزن پرسپولیس مقابل پدیده دبل کرد.

به گزارش وب‌سایت نود، لیگ هجدهم امروز با 4 بازی در شهرهای مختلف ایران آغاز شد. پرسپولیسی‌ها در اولین بازی خود در لیگ هجدهم میهمان پدیده بودند. علی علیپور آقای گل فصل گذشته‌ی لیگ برتر این فصل را هم با گلزنی آغاز کرد تا برای رقبای خودش در تیم‌های دیگر خط و نشان بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور برای دومین بار بود که در بازی هفته‌ی اول مقابل پدیده به میدان می‌رفت و مقابل این تیم در بازی‌های هفته‌ی اول دبل کرد. او اولین بار در بازی اول پرسپولیس در لیگ پانزدهم مقابل پدیده اولین گل سرخپوشان پایتخت را زده بود و گلی که امشب از روی نقطه‌ی پنالتی به آن‌ها زد، دومین گلش درهفته‌ی اول به این تیم مشهدی بود. 

علیپور با این گل شمار گلهای خود در لیگ برتر را به 31 رساند و دومین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است.

مهدی طارمی با 45 گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. جواد کاظمیان هم پس از طارمی و علیپور با 30 گل در رده سوم قرار دارد.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی پدیده لیگ برتر ایران ویژه علی علیپور جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی قرار است برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان برابر پرسپولیس قرار بگیرد و این در حالی است که ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. 

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد، اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد. امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل‌محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آن‌ها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی، چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است، اما تقابل با این پرسپولیس، مقداری متفاوت‌تر از ۴ دیدار گذشته است چرا که سبک و سیاق یحیی گل‌محمدی و اوسمار دقیقاً همان عاملی است که می‌تواند تفکرات تاکتیکی این مرد پرتغالی را در برابر سرمربی برزیلی پرسپولیس خراب کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!