Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس چین اعلام کرد جوان چینی که بمب دست‌ساز کوچکی را مقابل ساختمان سفارت آمریکا در پایتخت منفجر کرد اهل «مغولستان داخلی» چین است و تحقیقات درباره انگیزه او ادامه دارد.

به گزارش ایسناف به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس پکن با انتشار بیانیه‌ای فرد بمب‌گذار را با نام خانوادگی «ژیانگ» معرفی کرده و گفته او ۲۶ ساله و اهل تانگلیائو شهری در «مغولستان داخلی» چین است، که هم مرز با جمهوری مغولستان و روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های داخلی آمریکا نیز اعلام کردند که انفجار حدود ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت محلی روز پنجشنبه رخ داد و انگیزه مهاجم هنوز مشخص نیست. بنا بر اعلام پلیس چین، عامل حمله به دلیل انفجار بمب دست‌سازی که با استفاده از مواد محترقه آتش بازی درست شده بود، از ناحیه دست مجروح دیده است.

یکی از سخنگویان سفارت آمریکا در پکن، که به نوشته آسوشیتدپرس نخواست هویتش فاش شود، گفته است که انفجار این بمب کوچک هیچ خسارتی به ساختمان وارد نکرده و به هیچ کدام از کارکنان و مراجعین سفارت نیز آسیبی نرسیده است.

تحقیقات پلیس و نیروهای امنیتی چین در مورد این حادثه همچنان در جریان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جمهوري چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی