Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب جمعه شهرکرد گفت: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس نباید حقیقت انقلاب را با سیاسی بازی و اشرافی‌گری از بین‌ ببرند‌. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پرچم‌ حق و اسلام ناب را در برابر دشمنان بلند کردیم‌ که این برای ما امید بخش است و حق باطل را متلاشی می‌کند‌، سختی‌هایی که بر شما وارد می‌شود بدانید که پیروزی از آن شماست و استقامت‌ کنید و گرایش به بیگانه و استکبار پیدا نکنید و هر کسی به غرب گرایش پیدا کند متلاشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رهنمودهای قرآن افزود: بدانید که اعمال ایمانیتان‌ حتی ذره‌ای از آن بدون پاداش نمی‌ماند و عمل خیر و مومنانه‌ پاداش‌ می‌گیرد و با ایمان و عمل صالح عمرتان در بهترین جایگاه قرار گرفته است‌.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید" مردم شما تجارت می‌کنید و هرکاری مانند نماز و روزه و زکات ‌ و امر به معروف و جهاد و عمل صالح معامله است و در صورتی سود دارد که همه کارهایتان را در خط ایمان انجام دهید‌". با نفس و شیطان و دشمنان و مستکبران معامله نکنید‌.

نکونام با اشاره به سالروز اولین اقامه نماز جمعه خاطرنشان کرد: اولین نماز جمعه توسط فرستاده پیامبر اقامه شد و اما در جمهوری اسلامی به دلایل مختلف نماز جمعه جایگاه خود را از دست داده بود و به برکت نظام جمهوری اسلامی حکم نورانی خداوند بنابه فرمایش امام خمینی(ره) اولین نماز جمعه اقامه شد‌، نماز جمعه به عنوان یک حکم نافذ و اثرگذار و اثربخش و خار چشم دشمن است لذا در نماز جمعه شما شهید صدوقی و اشرفی را ترور می‌کنند و دل جامعه را از نماز جمعه گاهی سست‌ می‌کنند چرا که ضرر و آسیب دیدند.

وی گفت: امروز نماز جمعه برپایی‌اش از بزرگ‌ترین‌ جهادها است و شما درک کردید‌ این‌ موضوع را و به وظیفه دینی خود عمل کردید و نماز جمعه پایگاه عبرت و بصیرت است و امام جمعه بر ایمان و تقویت و آگاهی و بروز نگه‌داشتن‌ مردم‌ تلاش کند‌ و جامعه رستگار باید به روز باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفتم مرداد سالروز رحلت آیت‌الله مشکینی تصریح کرد: آیت‌الله مشکینی در راستای تقویت ایمان مومنان و مردم در نماز جمعه بسیار تلاش کردند‌.

نکونام با اشاره به 6مرداد و روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای ادامه داد: نرخ بیکاری در کشورمان بالاست‌ که‌ یکی از علت‌ها این است که مهارت در کشور جایگاهی ندارد و علم بی‌مهارت خاصیت‌ چندانی ندارد و مهارت مهم است اما کم‌رنگ است و به سمت‌ مهارت‌آموزی روی آوریم و ارزش قائل شویم تا زمینه اشتغال به خوبی در جامعه فراهم شود‌ و دولت هم زمینه اشتغال را فراهم کند‌.

وی با اشاره به 11 مرداد در سال 1288یک روز عبرت‌اموز در تاریخ اسلامی است، گفت: روز اعدام مرجع‌ تقلید در جمع مبلغین‌ است و مردم شادی کنند و حکم اعدام‌ به وسیله ارمنی در کشور اسلامی اجرا شود، شیخ فصل‌الله‌ نوری‌ مشروطه‌‌خواه بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امروز برخی‌ها تلاش دارند انقلاب ما را مصادره کنند و آن زمان شیخ‌فضل ‌الله دید مشروطه را می‌خواهند مصادره کنند که او را افرادی که منافعشان در خطر بود، اعدام کردند.

نکونام افزود: برخی‌ها می‌خواهند ‌انقلاب را به سمتی‌ دیگر ببرند و آقایان مجلس مراقب باشید به سمت حزب‌گرایی و گروه سیاسی نباشید و دولتی‌ها مراقب باشید و منافع مردم برایتان‌ مهم باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نماینده مجلس که به دنبال بازیگری و منافع شخصی باشد نمی‌تواند‌ واقعیت‌ انقلاب و منافع عام مردم را دنبال کند و مسئول دولتی که‌ دنبال منافع خود باشد نمی تواند حامی منافع مردم باشد.

وی گفت: انقلاب حقیقت دارد نگذارید حقیقت انقلاب را با سیاسی و اشرافی‌بازی و حزب‌گرایی از بین‌ ببرند‌. انقلابی‌گری‌ باید‌ و نبایدهای حقیقت انقلاب را ترسیم‌ کند‌.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان فارس اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی