Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های شیراز با سردار جوادعظیمی فر معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران از وی عیادت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس: پیش از ظهر امروز دکتر محمدعلی وکیلی(نماینده تهران، ری و شمیرانات)، دکتر غلام محمد زارعی(نماینده بویراحمد و دنا)، مهندس عدل هاشمی پور(نماینده کهگیلویه) از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های شیراز با سردار جوادعظیمی فر معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران دیدار و از وی عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---   ---   --- --- --- ---

سردار جواد عظیمی فر ازسردار نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل جراحات شیمیایی 8 سال دفاع مقدس در بیمارستانی در شیراز بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت، که مسؤولان  و فرماندهان عالی کشوری و لشکری از این فرمانده عیادت کردند.

سردار جواد عظیمی‌فر از فرماندهان عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه و همچنین مسؤول انسداد مرزهای کشور است که به جز این مسؤولیت‌ها در رده‌های دیگر و مدیریت‌های مختلف در بدنه سپاه مشغول انجام وظیفه و خدمت کرده و در 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب حضور مستمر و مؤثر داشته است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه