Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@22:50:52 GMT

انفجار گلکسی نوت 7 قبل داخل هواپیمای مسافربری

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۶۹۵۵

انفجار گلکسی نوت 7 قبل داخل هواپیمای مسافربری

رکنا: ماجرای انفجار و آتش گرفتن تلفن همراه گلکسی نوت ۷ دوباره خبرساز شده است به طوری که با انتشار یک خبر جدید، بار دیگر به کاربران تلفن همراه گلکسی نوت 7 در فضای مجازی این هشدار داده شده است:« مواظب باشید بمب ساعتی در دستان شما ( گلکسی نوت هفت ) هر لحظه ممکن است منفجر شود و شما و اطرافیانتان را با خطرات جدی روبرو کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش phonearena، به تازگی در شبکه اجتماعی ردیت (reddit) یکی از کاربران این محصول عنوان کرده است که به هنگام سوار و داخل شدن به هواپیما، از داخل گوشی گلکسی نوت هفت او دود غلیظی خارج شده است که وی بر اثر ترس و واهمه از آتش گرفتن،‌ آن را بر روی زمین می‌اندازد که همین مساله موجب می‌شود کف پوش و فرش راهروی هواپیما اندکی دچار سوختگی شود.

وی تاکید کرده است که بسیار خوش شانس بوده که این مساله به هنگام سوار شدن به هواپیما رخ داده و اگر در حین پرواز چنین اتفاقی می فتاد ممکن بود سلامت پرواز و بسیاری از سرنشینان را به خطر بیندازد.

همین مساله موجب شد بار دیگر بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی از صاحبان این گوشی دردسرساز و پر خطر بخواهند هرچه سریعتر گوشی خود را تعویض کرده و دیگر از این محصول استفاده نکنند چرا که به باور آنها این گوشی کاملا شبیه به یک بمب ساعتی است که ممکن است هر لحظه و به هر دلیلی دچار آتش گرفتگی و انفجار شود

گفتنی است حدودا دو سال پیش بود که گزارش های زیادی از سوی کاربران و صاحبان گوشی گلکسی نوت هفت که به تازگی معرفی و عرضه شده بود، منتشر شد که نشان از مشکل جدی باتری این محصول داشت که بر اثر عوامل مختلف محیطی به انفجار و حریق منجر می‌شد و سلامت بسیاری از کاربرانش را به مخاطره انداخته بود. پس از همه گیر و منتشر شدن این گزارش ها در فضای مجازی، سامسونگ بعنوان شرکت تولیدکننده گلکسی نوت هفت، پس از انجام آزمایش های فراوان در خصوص این مشکل واکنش نشان داد و اعلام کرد که خط تولید این محصول متوقف خواهد شد. همچنین تمامی نمایندگی های فروش رسمی محصولات سامسونگ نیز موجودی گلکسی نوت هفت خود را خالی کردند تا افراد دیگری به موجب خریداری و تهیه آن دچار مشکل نشوند اما در فاصله کوتاهی که این محصول عرضه شد و به فروش رسید، خیل عظیمی از کاربران آن را خریداری کردند و شاید جز خوش شانس هایی بودند که گوشی شان هرگز دچار مشکل انفجار و حریق نشد و همچنان هم از آن استفاده می‌کنند

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس پوشک سربازان آمریکایی که سردار سلیمانی به آن اشاره کرد + تصویر

فوری / علی پروین در اهواز درگذشت ! +عکس

در باغ وحش الاغ را به جای گورخر رنگ کردند ! + عکس

تجاوز به دختران حامله دراین کلینیک پنهان می ماند/ خانم قابله دستگیر شد+عکس

دختر 12 ساله را به جای بدهی پدرش در قمار فروختند+عکس

قتل تکان دهنده پیرمرد روستایی در همدان / او را زنده زنده آتش زدند!

زن ایرانی مسعود برای پول به خانه مرد روس رفت؟!

جنازه مادر 10 کودک 6 ماه در حمام خانه بود! +عکس

فشار کاری باعث شد مرد جوان خود را عقیم کند!

خودفروشی دخترجوان برای درمان مادرش!؟+عکس

تجاوز معلم جوان به دختر 12 ساله درمدرسه!/ زایمان این دختر رازتلخی را فاش کرد

ناگفته های تلخ زن ایرانی از آنتالیا / من و 2 دخترم گرفتار ارتباط سیاه شدیم!

تجاوز وحشیانه به زن جوان پشت شمشاد ها پارک! + عکس جوان شیطان صفت

دوربین مخفی مرد شیطان صفت در حمام زنانه +عکس

این زنان را می فروختند ! / قهقهه های مردان بی حیا را ببینید ! + فیلم (14+)

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت سلامت اخبار حوادث فضای مجازی انفجار هشدار بمب هفت عکس فیلم دختر جوان ایران آزار و اذیت فضای مجازی تعرض زندگی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت درباره هواپیمای ۷۲ نفره پروژه دانشگاهی دانشگاه امیرکبیر به خبرنگاران اظهار داشت: در کشور پروژه‌های متعدد دانشگاهی، غیر دانشگاهی و صنعتی برای ارتقای صنعت هواپیمایی کشوری در دستور کار است که از جمله آن‌ها پروژه هواپیمای ۷۲ نفره است که در ادامه ارتقای هواپیمای ۱۴۱ در دستور قرار دارد.

وی افزود: البته آن پروژه متوقف شد و تیم آن در بخش دیگری مشغول به فعالیت هستند. ولی رسانه استعمار پیر (بی بی سی) که کارش دروغ پراکنی است، بدون توجه، پروژه هواپیمای ۷۲ نفره را همان پروژه هواپیمای ۱۰۰ نفره که کارگروه آن را رییس جمهور تشکیل داده است، عنوان کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: رییس جمهور دستور تشکیل کارگروهی در خصوص پروژه هواپیمای ۱۰۰ نفره را دادند و وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)، وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی و ایرلاین‌های معتبر در این کارگروه حضور داشتند و جمع بندی این کارگروه بر این شد که هواپیمای به‌روز جت با حداقل ۱۰۰ نفر سرنشین طراحی شود و کار آن در حال انجام است.

دهقانی فیروزآبادی بیان داشت: زیرساخت‌ها و تجهیزات اصلی جت ۱۰۰ نفره احصا شده و پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ نمونه از آن تهیه شده است و به صورت محکم و جدی کار درحال پیش روی است.

 پروژه جت ۷۲ نفره‌ای که در نشست خبری اخیر معاون علمی رئیس‌جمهور مطرح شد یک پروژه دانشگاهی است که بیش از ۸ سال پیش در دانشگاه امیرکبیر تعریف شد و تا به امروز نیز این پروژه با فراز و فرود‌های زیادی همراه بوده، اما بی‌بی‌سی مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت ۷۲ نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال ۱۴۰۱ بوده است در حالی‌که پروژه مورد اشاره رئیس‌جمهور، پروژه‌ای مربوط به ۲ سال اخیر است. اما پروژه مورد اشاره معاون علمی رئیس‌جمهور، پروژه دانشگاهی ساخت جت ۷۲ نفره است که حداقل ۸ سال از عمر آن می‌گذرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)