Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو خواهر 3 و 5 ساله که در داخل خودرو گرفتار شده بودند در اثر گرمای شدید داخل آن جان باختند. این دو دختر به مدت 7 ساعت در داخل این خودرو با مرگ در جدال بودند که سرانجام جان خود را از دست دادند. جسد دو قربانی توسط مادربزرگ آنها در داخل خودروی عمویشان پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن پس از چرت زدن و بیدار شدن با جنازه دو نوه خود در داخل خودرو مواجه شد. عموی آنها نیز پس از پارک خودرو در داخل حیاط  راهی محل کار خود شده بود.

بیشتر بخوانید : مار پیتون، صاحب‌خانه را در توالت غافلگیر کرد +عکس 

آنها هنگامی که در حیاط منزل مشغول بازی بودند وارد خودرو شدند و در اثر قفل شدن درب نتوانستند از آن خارج شوند. در لحظه حادثه مادر دو دختر در سر کار  و پدر آنها نیز به علت ناتوانی جسمی در داخل خانه حضور داشت. در روز حادثه دمای هوا 36 درجه سانتی گراد بود.

گفتنی است؛ این حادثه در شهر "بنگ بو" استان آنهویی واقع در شرق چین رخ داد.

انتهای پیام/

مرگ دلخراش دو دختر در اثر گرمای خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین کودک گرما مرگ چین وحشتناک ترین ها حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!