Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علی حاتمی صبح شنبه در بازدید از چندین واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان با بیان اینکه استفاده از کالای تولید داخل یکی از مهمترین و اساسی ترین رویکردهای دولت است، افزود: پس از تدبیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در خصوص استفاده از کالای تولید داخل، مجموعه دولت اقدامات مهمی را در زمینه استفاده از کالای داخلی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه دولت و ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه حمایت و استفاده از کالای داخلی، ادامه داد: مجموعه دولت موظف شد به مفهوم عام کالای ایرانی مصرف کند و در حد بسیار خوبی این کار اجرا شده است.

حاتمی متذکر شد: در مجموعه نیروهای مسلح نیز همه فروشگاه ها و اماکن زیرمجموعه این نهاد از کالاهای ایرانی استفاده می کنند و کالای ایرانی به فروش می رسد.

وزیر دفاع با بیان اینکه دولت مصمم به رفع چالش ها و مشکلات حوزه تولید است، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را از برنامه های ویژه دولت عنوان کرد و افزود: طی سالهای اخیر و همچنین امسال تسهیلات خوبی به واحدهای تولیدی که متقاضی دریافت تسهیلات بوده اند، پرداخت شده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی با تمام توان تداوم خواهد داشت، افزود: امروز پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در کل کشور شتاب گرفته و این امر جهادی ترین و انقلابی ترین کار برای کشور است و تمام توان خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به وضعیت اهدای طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه فعالیت های صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی روند خوبی در استان داشته است، افزود: اقدامات انجام شده در استان زنجان در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی روند خوبی داشته و تاکنون توانسته است بسیاری از چالش های حوزه تولید در استان را رفع کند.

وزیر دفاع همچنین با اشاره به بازدید خود از چند واحد تولیدی در سطح شهرک صنعتی شماره یک استان زنجان گفت: خوشبختانه شرکت هایی که مورد بازدید قرار گرفتند، واحدهای پویا و توانمندی هستند. هرچند برخی مشکلات در زمینه اعتبارات و دریافت تسهیلات دارند که برنامه ریزی هایی برای پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات اعتباری آنها انجام خواهد گرفت.

کد خبر 4358718

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر حاتمی تولید داخلی سال حمایت از کالای ایرانی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد گرگان خرم آباد دهه کرامت شهرکرد یاسوج شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست