Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@19:03:54 GMT

وحید طالب لو از فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۴۴۱۸

به گزارش ورزش سه، وحید طالب لو در لیگ پانزدهم در استقلال بازی می کرد اما در پایان این فصل و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم نامش در لیست خروج باشگاه قرار گرفت.


طالب لو لیگ شانزدهم را برای فولاد بازی کرد اما فصل گذشته به دلیل مسائل خانوادگی ترجیح داد بیرون از فوتبال باشد و در ابتدای لیگ هجدهم هم تصمیم بر خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن نامه خداحافظی طالب لو که در اختیار ورزش سه قرار گرفت به شرح زیر است: 


به نام نامى او

من با فوتبال متولد شدم. تمام خاطرات کودکى و سالهاى دور من با فوتبال و فوتبال دوستان سرشته شده است. از گذشته ها عبور می‌کنم و یادش را در قلبم جاودان نگاه خواهم داشت.  در خداحافظى‌ها زبان الکن است و حرمت ها اجازه بیان نمى دهد. حال، زمان آویختن دستکش‌هایى که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان که هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است. 


تکه اى از وجودم را به جبر زندگى می‌سپارم. به تلخى گیج و منگ باخت ها و شور بردن ها. به استرس هاى لذتبخش و چسبیدن ضربات بزرگان فوتبال ایران و آسیا به دستکش هاى پر افتخار آبى. 


تیم همیشه درخشان استقلال، شاهین بوشهر گرم، راه آهن غرق شده و تیم فولاد سربلند، در زندگى من تاثیرات مهمى داشتند. به من آموختند فوتبال فقط شهرت و ماندن نیست. فوتبال بزرگ شدن و هنرِ بزرگ اندیشیدن است. 


مفتخرم در این سال ها با باورهاى قلبى خود طى طریق کردم و هیچ گاه نان حلال خود را آغشته به دغل و دورویى ننمودم حتى اگر بى نان ماندم ولى نه عزت فروشى پیشه کردم، نه دورنگى و نه ریا. همواره خود را در سایه و حرمت پیشکسوتان قرار دادم و حال نیز خود را مدیون ایشان، والدین، مربیان و اساتید فن دانسته و دست بوس و به خاک افتاده همگان از بزرگ و کوچک، نامدار و گمنام هستم. 


آبى پوشان و آبى قلبان، فرزند کوچکتان را بخاطر همه آنچه که نتوانست در حد انتظار و شایسته شما صاحبان و مالکان همیشگى این باشگاه عمل کند، حلال کنید. این فرزند را بزرگ کردید و امروز او در دستى دستکش و در دست دگر قلبى آبى دارد. دستکش را خواهد آویخت و قلب آبى را تا ابد در سینه محبوس خواهد داشت. 


در اینجا وظیفه خود می‌دانم از کلیه مربیان، مدیران، کارشناسان، کادر پزشکى، بازیکنان، پشتیبانى تیم و ارباب جراید، آنان که خالصانه نوشتند، انتقاد سازنده کردند و پرسیدند سپاسگزارى نمایم. 


به حکم ادب از هواداران بزرگ باشگاه پرسپولیس عرض سپاس و تشکر دارم که جز احترام از آنان ندیدم و نشنیدم. در انتها آرزومندم در کنار آموزش فوتبال، ارتقا اخلاق و فرهنگ جوانمردى سرلوحه تعالیم مربیان این مرز و بوم باشد. 


امیدوارم همگان از صمیم قلب این حقیر را حلال فرمایید. 


برادر کوچک شما
وحید طالب لو
مرداد ١٣٩٧

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل مسعود شجاعی با تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بسیار خاص خواهد بود.

شجاعی در دوران فوتبالی خود مسیر درخشانی داشت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در دوران حرفه‌ای خودش بارها و بارها در مصاحبه‌هایش به نماینده طلایی پوش این شهر اشاره کرده بود و از علاقه‌اش به صنعت نفت گفته اما حالا در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.

هوادار از زمان ورود شجاعی سبکی دلنشین و جذاب را به نمایش گذاشته و اکنون شاگردان شجاعی، به مصاف تیمی خواهند رفت که تمام دغدغه‌اش فرار از منطقه سقوط است. زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

شجاعی پیش از این یک بار دیگر با صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی رودررو شده بود که در آن بازی به عنوان سرمربی تراکتور متحمل شکست دو بر یک شد و اکنون آبادانی‌ها امیدوار هستند برابر بازیکن سابق خودشان بتوانند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!