Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آذریان شنبه در گفت وگو با ایرنابا اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان به ویژه شهرهای شمالی اظهار داشت: امروز میزان غلظت گرد و غبار در شهرهای شمالی از جمله دزفول و شوش و شهرهای شرقی ماهشهر و امیدیه بیش از سایر نقاط استان بوده است، که دلیل آن فعال شدن کانون های شماال استان در منطقه فکه و کانون های شرق استان در اطراف اهواز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وقوع پدیده گرد وغبار از دیروز در استان افزود: وزش باد باعث تشدید پدیده گرد و غبار شده است.
آذریان اضافه کرد: کانون های شمال استان از نوع کانون های ماسه ای و رملی است که با وزش باد، افزایش دما و کاهش رطوبت فعالیت آنها تشدید می شود.
روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، اعلام کرد که در ساعت 10 امروز میزان غلظت گرد وغبار 10 میکرون در شهرهای دزفول 984 میکروگرم برمترمکعب، شوش 840 میکروگرم برمترمکعب، اندیمشک 610 میکروگرم برمترمکعب، امیدیه 513 میکروگرم برمترمکعب، بهبهان 317 میکروگرم برمترمکعب، اهواز 242، سوسنگرد 234 میکروگرم برمترمکعب، حمیدیه 225 میکروگرم برمترمکعب، شادگان 217 میکروگرم برمترمکعب، آبادان 220 و بندرامام 210 میکروگرم برمترمکعب رسیده است.
آلودگی هوای دزفول در ساعت 9 امروز یک هزار و 250 میکروگرم بر مترمکعب (هشت برابر حدمجاز) بوده است.
این دومین بار طی یک هفته گذشته است که دزفول بالاترین میزان آلودگی هوا را در استان به خود اختصاص می دهد، این در حالیست که کیفیت این شهر پیش از این جز مناطق مطلوب تر استان بوده است.

/6002/9754
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آلودگی هوا حفاظت محیط زیست روابط عمومی گرد و غبار وزش باد نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور