Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@02:26:53 GMT

آخرین وضعیت غلظت گردوغبار در دزفول

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۵۶۷۲

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در ساعت ۹ صبح امروز دزفول به بیش از هشت برابر حدمجاز رسید. ناطقان: شهریار عسکری، با  اشاره به میزان آلاینده‌های گرد و غبار امروز در خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۹ صبح امروز (۶ مرداد ماه) میزان ذرات ریزگرد در هوای دزفول ۱۲۵۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در دزفول به بیش از هشت برابر حدمجاز رسیده است
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان ریزگردها در اهواز ۲۲۷ میکروگرم بر مترمکعب، آبادان ۱۸۱ میکروگرم بر مترمکعب، امیدیه ۵۹۶ میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک ۹۱۱، میکروگرم بر مترمکعب بندر امام ۱۶۸ میکروگرم بر مترمکعب، بهبهان ۶۷۴ میکروگرم بر مترمکعب، حمیدیه ۲۳۹ میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد ۲۰۰ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان ۱۱۰ میکروگرم بر مترمکعب و در شوش ۷۳۰ میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.
عسکری بیان کرد: بدین ترتیب میزان غلظت ریزگردها در اندیمشک به بیش از شش برابر، شوش بیش از پنج برابر، بهبهان بیش از چهار برابر و در امیدیه به بیش از سه برابر حد مجاز رسیده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: غلظت گرد و غبار ، دزفول ، محیط زیست خوزستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: غلظت گرد و غبار دزفول محیط زیست خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان