Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي، گفت: جدي‌ترين حريف ما در بازي ديروز گرما هواي مسجدسليمان بود و اين شرايط جوي کار را براي هر دو تيم سخت کرده بود.
حسن آذرنيا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد تساوي تراکتورسازي مقابل نفت مسجد سليمان، گفت: ديروز کار سختي در مسجد سليمان مقابل تيم خوب نفت داشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار براي هر دو تيم سخت بود و جدي‌ترين رقيب دو تيم در بازي روز گذشته گرماي بيش از حد هوا بود. 
وي افزود: بازيکنان ما بازي را خيلي خوب شروع کردند. مي‌دانيد در اين بازي تنها 14 بازيکن روز ي نيمکت داشتيم اما با اين وجود کار را خوب دنبال کرديم و کيفيت بازي‌ ما در اولين هفته ليگ برتر بد نبود. بازي را به خوبي اداره کرديم و حملات مناسبي هم داشتيم. اميدواريم اين هفته با رفع نواقص بتوانيم مقابل تيم خوب نساجي مازندران عملکرد خوبي داشته باشيم.
سرپرست تراکتورسازي در مورد حضور 14 بازيکن در ديدار با نفت مسجد سليمان و آيا تراکتورسازي با کمبود بازيکن رو به رو است، گفت: چنين مشکلي نداريم. قبل از بازي مجوز بازي هري فورستر رسيد اما جان توشاک با توجه به خستگي راه و ... تصميم گرفت به او بازي ندهد. استوکس هم ديروز به ايران آمد و براي مجوز بازي او اقدام شده تا در بازي با نساجي بتوانيم از او استفاده کنيم. 2 بازيکن هم صبح روز جمعه براي پيوستن به تيم اميد عازم عراق شدند. ما پيش‌بيني‌هاي لازم را کرده بوديم و مشکلي از بابت تعداد بازيکن نداريم. در هفته دوم با 18-19 بازيکن وارد مسابقات مي‌شويم.
وي در مورد محروميت تراکتورسازي از ميزباني بازي مقابل نساجي مازندران، گفت: متاسفانه در اين بازي محروم هستيم و نمي‌توانيم از امتياز حضور هواداران استفاده کنيم. رايزني‌هاي لازم را کرديم و درخواست داديم در اين راي تجديد نظر شود و بتوانيم ديدار خوبي با حضور هواداران برگزار کنيم.
آذرنيا در مورد اينکه تراکتورسازي به عنوان اولين تيم ايران از جت اختصاصي استفاده کرد، خاطرنشان کرد: يکي از بهترين امکاناتي که يک باشگاه دارد همين است. با توجه به امکانات موجود بازي در برخي از شهرها باعث فشار بيشتر به تيم مي‌شد. مثلا ما قبلا در اهواز بازي داشتيم بايد يک بار به تهران سفر مي‌کرديم و سپس از تهران عازم تبريز مي‌شديم. کلي زمان را از دست مي‌داديم و در فرودگاه معطل مي‌شديم. با امکاناتي که مالک محترم در اختيار گذاشته ما مستقيم به تبريز باز گشتيم. ديروز بلافاصله بعد از بازي از ورزشگاه به فرودگاه اهواز باز گشتيم و با جت خصوصي به تبريز رفتيم. از لحاظ خستگي و استراحت و انجام ريکاوري فکر مي‌کنم يکي دو جلسه جلو افتاديم. از طرف جميع اعضاي تيم از مسئولان محترم باشگاه تشکر مي‌کنم که اين امکانات خوب را در اختيار ما قرار دادند تا بتوانيم اين هواداران پر شور را هميشه راضي و خوشحال کنيم.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان امروز با برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی در ریاض پیگیری شد. پ

نوشاد عالمیان که با غلبه بر نفر چهارم جهان به این مرحله از رقابت ها صعود کرد، در این مرحله به مصاف «شایدونگ» بازیکن ۱۹ ساله چینی با رنکینگ ۱۵ جهان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

نوشاد عالمیان در گیم های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۱ به ۷، ۱۵ به ۱۳ و ۱۱ به ۹ باخت و تنها در گیم دوم با نتیجه ۱۱ بر ۸ صاحب برتری شد.

«شایدونگ» چینی در حالی متحمل شکست برابر عالمیان شد که در رقابت های گرند اسمش سنگاپور موفق شده بود هموطن خود «فان زندونگ» نفر اول جهان را شکست دهد.

عالمیان درحالی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به کار خود پایان داد که در مجموع از این مسابقات صاحب ۴۰۰ امتیاز رنکنیگی شد و به ۱۷ هزار دلار جایزه نقدی هم دست یافت.

عملکرد نوشاد عالمیان که رنکینگ ۶۸ را در اختیار دارد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به این شرح است:

مرحله مقدماتی
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «سدریک» از بلژیک (این بازیکن بلژیکی صاحب رنکینگ ۸۹ است)
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «آندریاس لونکو» از تریش (این بازیکن اتریشی صاحب رنکینگ ۸۸ جهان است)
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «محمد البیالی» از مصر (این بازیکن مصری صاحب رنکینگ ۶۲ دنیا است)

مرحله یک سی و دوم
نوشاد عالمیان ۳ - ۲ «کائو چنگ جو» از چین تایپه (این بازیکن چین تایپه ۱۹ ساله و صاحب رنکینگ ۲۹ جهان است)

مرحله یک شانزدهم
* نوشاد عالمیان ۳ - ۲ «لیانگ جینگ کون» (این بازیکن چینی صاحب رنکینگ ۴ جهان است)

مرحله یک هشتم

* نوشاد عالمیان یک- ۳ «شایدونگ» (این بازیکن چین تایپه ۱۹ ساله و صاحب رنکینگ ۱۵ جهان است)

کد خبر 6099633

دیگر خبرها

  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم