Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@20:40:00 GMT

مهندس پرسپولیس - مسلمانِ ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۷۹۳۹

مهندس پرسپولیس - مسلمانِ ذوب آهن

رویداد۲۴ محسن مسلمان، آقای پاس گل لیگ هفدهم و یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته به دلیل اختلافاتی که با برانکو ایوانکوویچ داشت مجبور شد از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شده و به ذوب آهن برگردد.
مسلمان یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالات بود و به جز ذوب آهن، از سپاهان و تراکتورسازی هم پیشنهادات خوبی داشت که در نهایت تصمیم گرفت به تیم سابقش برگردد و فصل هجدهم را زیر نظر امید نمازی سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر به مصاف نساجی رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و نخستین بازی مسلمان در لباس این تیم هم به صورت رسمی انجام شد تا از هافبک فصل گذشته پرسپولیس در تیم جدیدش رونمایی شود.
تفاوت سبک بازی مسلمان در ذوب آهن با پرسپولیس با توجه به سبک بازی تیم، سیستم بازی و نقشی که خودش در زمین ایفا می‌کند تفاوت‌هایی داشت که به آن می‌پردازیم.
مسلمان زمانی که در پرسپولیس حضور داشت معمولا پشت دو مهاجم تیم و به عنوان هافبک هجومی به میدان می‌رفت و جلوی او علی علیپور و مهدی طارمی بازی می‌کردند. از زمان جدایی طارمی، سیستم بازی پرسپولیس تغییر کرد و این تیم علاوه بر استفاده همزمان از دو هافبک دفاعی، دو هافبک هجومی متمایل به کناره‌ها داشت و وحید امیری در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست بازی می‌کردند و از این زمان مسلمان کمتر در ترکیب پرسپولیس به بازی گرفته می‌شد ولی زمانی که بازی می‌کرد معمولا در خط هافبک متمایل به راست بازی می‌کرد.
پست تخصصی مسلمان در مرکز و پشت محوله جریمه است که با توجه به سیستم تیم ناچارا در پست‌های دیگر هم بازی می‌کند.
ذوب آهن که فصل گذشته و زیر نظر قلعه‌نویی از سیستم 3-3-4 استفاده می‌کرد، در هفته نخست و با هدایت نمازی، سیستمی شبیه به پرسپولیسِ نیم فصل دوم فصل قبل داشت که در آن مسلمان کمتر به بازی گرفته می‌شد.
در این سیستم بوحمدان و حدادی‌فر در عقب خط هافبک ایفای نقش کردند و محمدرضا حسینی و محسن مسلمان که در خط جلو به کار گیری شدند متمایل به کناره‌ها بودند. حسینی به سمت راست و مسلمان به سمت چپ تمایل پیدا کرد و همین باعث شد شاهد مسلمان همیشگی در این تیم نباشیم و از طرفی محمدرضا حسینی در پست تخصصی خودش خوب بازی کرد و سازنده تک گل تیمش بود.
با توجه به اینکه تبریزی در فصل جدید مهاجم هدف و گابریل به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کنند، با خروج احتمالی تبریزی از ذوب ‌آهن و پیوستنش به استقلال احتمالا تغییرات مجددی در ترکیب و سیستم ذوبی‌ها شاهد خواهیم که ممکن است پست بازیکنان تیم از جمله مسلمان هم تغییرو  به پست اصلی آنها نزدیک شود. سیستم 2-4-4 لوزی یا 1-3-2-4 همان چیزی است که می‌تواند برای ذوب آهن بدون تبریزی و البته استفاده بهتر از توانایی‌های مسلمان مناسب خواهد بود.
مسلمان فصل سختی در ذوب آهن دارد و باید در این تیم بتواند توانایی‌های خودش را به اثبات رسانده و به برانکو ثابت کند در موردش تصمیم اشتباهی گرفته است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن مسلمان آقای پاس گل لیگ ذوب آهن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این نشست درخصوص خدمات مخابراتی سطح شهر شاهرود و افزایش همکاری و تعاملات دو جانبه برای خدمات‌رسانی بهتر بحث و تبادل نظر شد.

مهندس مجید دارائی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت‌های مخابراتی امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری‌هاست.

مدیر مخابرات استان سمنان هدف برگزاری این نشست را صدور مجوزهای لازم جهت انجام عملیات اجرایی برای پروژه نجما و توسعه زیرساخت فیبرنوری (FTTH)، با محوریت افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر شاهرود عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش مجموعه مخابرات سمنان در جهت ارائه سرویس‌های با کیفیت به مشتریان است و در این راستا تعاملات و هماهنگی‌های دو طرفه درخصوص توسعه فیبرنوری با شهرداری صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس احمدی، شهردار شاهرود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه مهندس دارائی و مدیریت و مجموعه مخابرات شهرستان شاهرود قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیر مالی مخابرات استان و مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در محل شهرداری انجام شد، موضوع پروژه‌ی غیر هم‌سطح میدان ولایت شاهرود نیز عنوان و مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903122

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)