Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:55:06 GMT

۲۰۰۰ مسجد در مازندران فاقد روحانی هستند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۸۱۸۷

۲۰۰۰ مسجد در مازندران فاقد روحانی هستند

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  ، محمد اسلامی پیش ازظهر شنبه در نشست با مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد استان با بیان اینکه برخی مساجد استان تنها محل برگزاری مجالس ختم شده اند،اظهار داشت: نداشتن روحانی و برپانشدن نمازجماعت از جمله آسیب‌ها به شمارمی رود.

وی با تاکید براینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از موازی کاری و چندگانگی باید پرهیز کنیم اظهار داشت: مسجدی که روحانی ندارد و یا اینکه فقط نمازجماعت در آن برپا می‌شود، نمی‌تواند کارکرد واقعی خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، خواهان برنامه ریزی جامع و فرهنگی برای جذب جوانان و نوجوانان به این مراکز فرهنگی شد و گفت: باید نسبت به فعال سازی و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد اقدام و برنامه ریزی کنیم.

مازندران دومین استان عالم پرور استان

اسلامی، موازی کاری را از چالش‌های مهم جامعه بیان و تصریح کرد: مازندران دومین استان عالم پرور استان به شمار می‌رود و نداشتن روحانی در مساجد زیبنده استان نیست.

وی بر لزوم تسریع در ساخت خانه‌های عالم تاکید کرد و گفت: باید خانه‌های عالم در تمام طول سال مورد استفاده قرار گیرد و از افراد تحصیل کرده برای خدمت در مسجد بهره گیری شود.

انتهای پیام/ف

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها