Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:24:30 GMT

فیلم| ۱۰۷ دقیقه تجلی قدرت الهی در طولانی‌ترین ماه‌گرفتگی قرن

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۱۶۱۴

فیلم| ۱۰۷ دقیقه تجلی قدرت الهی در طولانی‌ترین ماه‌گرفتگی قرن

‍‍‍‍‍‍

ماه شب گذشته ۱۰۷ دقیقه در سایه زمین قرار گرفت و طولانی‌ترین خسوف قرن ۲۱ اتفاق افتاد. ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ماه شب گذشته 107 دقیقه در سایه زمین قرار گرفت و طولانی‌ترین خسوف قرن 21 اتفاق افتاد و شاید عده زیادی از ما تا پایان عمر دیگر امکان رصد خسوفی با این مدت زمان طولانی را نداشته باشیم چرا که تا سال 1484 ماه گرفتگی کلی که به این میزان طولانی باشد را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کرمان استقبال خوبی از رصد طولانی‌ترین اتفاق نجومی قرن انجام داده و این گرفتگی ماه فرصتی شد تا مردم عادی هم بتوانند از نزدیک سطح ماه را مشاهده کرده و تماشای این اتفاق در کنار همه فرصت‌های مطالعاتی برای محققان و منجمان مردم را هم به شگفتی، تحیر و تعمق در قدرت لایزال الهی وا داشته بود و تماشای دنیای بی‌کران و با عظمت آسمان‌ها و تدبر در آیات الهی برای مردم کرمان شگفت‌انگیز بود.  

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران