Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:18:05 GMT

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۲۱۷۵

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال

اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص قرار است در مورد مسائل اجرایی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نوع قرارداد‌هایی که منعقد شده تحقیق کنند.

خبرگزاری فارس: سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان از رییس مجلس حکم گرفته اند و قرار است فردا اعضای هیات رییسه آن هم مشخص شده و سپس تحقیق و تفحص با جلسات مستمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص بیشتر از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال انجام خواهد شد اظهار داشت: پس از تعیین هیات رییسه موضوعات مختلف اداری و مالی این دو باشگاه در یک دهه اخیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه تحقیق و تفحص از دو باشگاه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد توضیح داد: این تحقیق و تفحص با مبنای امور اداری، مالی و اجرایی محقق خواهد شد و در صورت تخطی از قوانین باید اصلاحات لازم صورت گیرد چرا که هدف از تحقیق و تفحص اصلاح امور است.

نماینده مردم اردستان با بیان اینکه این دو باشگاه در یکی دو سال اخیر انتظارات هواداران را برآورده کرده اند تصریح کرد: آنچه در این هیات مورد نظر است نتایج نیست بلکه در مورد مسائل اجرایی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نوع قرارداد‌هایی که منعقد شده تحقیق و تفحص انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZD5

منبع: فردا

کلیدواژه: تحقیق و تفحص پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!