Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:11:04 GMT

اعتبارات مشاغل خانگی بجستان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۲۸۶۸

اعتبارات مشاغل خانگی بجستان افزایش یافت

حسین اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به ازای هر طرح مشاغل خانگی به طور متوسط 48 فرصت شغلی در بجستان ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: در بخش طرحهای اشتغال فراگیر و مشاغل روستایی و عشایری نیز از ابتدای امسال تاکنون 87طرح به مبلغ 180 میلیارد ریال به بانکها معرفی شده که از این میزان 24 طرح با مبلغ 22 میلیارد ریال تصویب و تامین اعتبار شده و به زودی به متقاضیان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طرح مطالعاتی پژوهشی و تدوین توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی بجستان در روستاهای بخش یونسی با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و محویت جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی در سال گذشته اجرا و در کمیته برنامه ریزی و توسعه این شهرستان به تصویب رسید.
اسدی مهمترین رویکردهای این طرح را اشتغال پایدار، کاهش شکاف توسعه اقتصادی بین فعالان مشاغل روستایی و عشایری، تقویت اقتصاد محلی و پیوند آن با اقتصاد منطقه ای، افزایش مشارکت اقتصادی و توانمند سازی روستائیان، ایجاد بستر نقش آفرینی دانش آموختگان در توسعه روستاها، تنوع بخشی اقتصاد محلی این مناطق و کاهش مهاجرت و تثبیت جمعیت آنها ذکر کرد.
وی افزود: بر اساس این طرح مهمترین معیار رونق اقتصادی روستایی بجستان توسعه کیفیت مشاغلی در زمینه دام سبک و سنگین، کشتهای گلخانه ای، توسعه پنلهای خورشیدی، اقامتگاههای بوم گردی، تولید فرش دست باف و صنایع وابسته به طیور تشخیص داده شد.
شهرستان بجستان با 31 هزار و 207 نفر جمعیت در 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان خراسان رضوی اشتغال سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرش مشهد نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند