Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر دمساز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پنج کارگاه ثابت و 25 کارگاه سیار هستند.
وی بیان کرد: این اموزش ها در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعتی و فنی و حرفه ای به متقاضیان ارائه می شود.
دمساز تصریح کرد: آموزش های سیار با همکاری اتاق اصناف، زندان، امور عشایر و بهزیستی در نقاط مختلف روستایی شهرستان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعهدات فنی و حرفه ای مرکز دهدشت در سال جاری را 228 هزار نفر ساعت دانست و گفت: تاکنون 50 درصد این تعهدات اجرایی شده است.
دمساز دوره های اموزش حرفه های مختلف فنی و حرفه ای را از 50 ساعت تا یک هزارو 50 ساعت اعلام کرد.
وی افزود: در این مرکز 17 رشته و 70 حرفه در زمینه های مختلف به متقاضیان اموزش داده می شود.
دمساز تصریح کرد: هم اکنون بیش از 60 کارآموز آموزش های فنی حرفه را در بخش های مختلف شامل برق، مکانیک، تاسیسات، جوشکاری، برق خودرو، تعمیرات لوازم خانگی سرد کننده، طراحی دوخت، پرورش زنبور و رشته های عمرانی فرا می گیرند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای کهگیلویه گفت: 12 مربی رسمی و سه تا 10 مربی حق التدریسی آموزش های فنی و حرفه را به متقاضیان ارائه می دهند.
وی نبود اینترنت ثابت در تنها مرکز آموزش برادران را یکی از مشکلات اصلی این مرکز ذکر کرد.
دمساز گفت: همکاری مسئولان در ارائه خدمات اینترنتی با توجه به فاصله زیاد با مرکز شهر در راستای ارائه خدمات بهتر به کارآموزان ضروری است.
شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت دارای دو مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران است که تمامی آموزش های لازم به صورت رایگان به کارآموزان در این دو مرکز ارائه می شود.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اینترنت برق خودرو فنی و حرفه ای کشاورزی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد