Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ها و شرکت‌های مرتبط با دانشگاه صنعتی شریف از امروز تا ۹ مردادماه ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شریف با ارایه‌ محصولات و خدمات فناورانه‌ خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور دارد و علاقه‌مندان طی روز‌های ۶ تا ۹ مردادماه می‌توانند از غرفه‌ دانشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنا بر این گزارش، تیم تایفون، تیم کانکت، شرکت پرسا، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه صادرات و فناوری شریف، مرکز راهکار‌های اطلاعاتی هوشمند (شرکت دانش افزار نارون شریف)، آموزش‌های تخصصی و تیم استاد بانک ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، محصولات و خدمات فناورانه‌ خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد‌ه‌اند.

معرفی محصولات و خدمات ارایه شده در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ:
- مجری تیم تایفون باکس، گودرزی از دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر است و زمینه فعالیت این تیم در حوزه داده‌های حجیم است. محصول این تیم یک کار افراز است که برای شتابدهی پردازش جریانی داده‌های حجیم کاربرد دارد.

- مجری تیم کانکت، غلامپور از پژوهشکده الکترونیک است. سامانه کانکت شریف یک سرویس مخابراتی هوشمند است که سرویس مرکز تلفن موبایل را برای موسسات فراهم می‌کند. هر موسسه یا شرکتی که خدماتی را خارج از ساختمان‌های خود به مشتریان ارائه می‌کند می‌تواند از این سرویس استفاده کند. زمان، تعداد زنگ‌ها قبل از برداشتن تلفن و فایل صوتی هر تماس ثبت می‌شود. سپس یک سیستم هوشمند فایل‌های صوتی را از نظر احساسات و نحوه صحبت کردن طرفین ارزیابی و نتیجه را ثبت می‌کند. در ضمن شماره تلفن شخص سرویس دهنده و مشتری پنهان می‌ماند. مشتریان بالقوه این سیستم شرکت‌های تاکسی تلفنی، فروشنده‌های اینترنتی، شرکت‌های خدماتی و ... هستند.   این سیستم، به کمک کتابخانه توابع اینترنتی پیاده سازی شده آن، به سادگی قابل تجمیع با سیستم‌های موجود شرکت‌ها و موسسات مختلف است. دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف با توجه ویژه دکتر مختاری، مخارج پیاده سازی و نگه داری این سیستم را تامین نموده است. سامانه کانکت شریف در نمایشگاه Elecomp به نمایش گذاشته شده است.

- مجری شرکت پرسا، اسدی از دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر است. حوزه فعالیت این شرکت ساخت سامانه ذخیره سازی و حجیم داده است که به صورت کاملا بومی و ساخت ایران می‌باشد.

- صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه صادرات و فناوری شریف به نمایندگی روستا آزاد از دانشکدهی مهندسی شیمی و نفت، با همکاری بانک توسعه صادرات در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد که به اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌پردازد. تا کنون بیش از ۵۰۰ شرکت دانش بنیان تسهیلات داده شده است. از دیگر فعالیت‌های این شرکت اعطای ضمانت‌های بانکی است.

- مجری مرکز راهکار‌های اطلاعاتی هوشمند (شرکت دانش افزار نارون شریف) حبیبی از دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر است. از محصولات این شرکت می‌توان به مدیریت عملیات یکپارچه نوین (معین) اشاره کرد که جهت پایش خدمات انلاین بانکی و کسب و کار‌های برخط و ... به کار می‌رود. دیگر محصول این شرکت موتوشاب نام دارد که یک موتور بومی تولید شبکه خای اجتماعی برخط متن باز می‌باشد که در قالب خدمات ابری هم عرضه می‌گردد.

- مدیر آموزش‌های تخصصی دانشگاه، اکبری جوکار است. در این غرفه برنامه‌های آموزشی تخصصی موردنیاز صنایع و سازمان‌ها قابل ارایه توسط دانشکده ها، پژوهشکده‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه معرفی می‌شود.

- مجری تیم استاد بانک (از واحد‌های مستقر در مرکز رشد) فراهانی است. استاد بانک پلتفرمی است برای انتخاب انلاین معلم خصوصی که تا کنون نزدیک به ۲۴۰۰ استاد فعال و ۶۵۰۰ شاگرد دارد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند طی روز‌های ۶ تا ۹ مردادماه در ساعات ۱۰ الی ۱۸ از غرفه دانشگاه صنعتی شریف (سالن ۳۱ a. - سالن میلاد- غرفه ۱۶۴) بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه الکامپ دانشگاه صنعتی شریف سرویس مخابراتی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم