Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی‌های دوستانه شیاطین سرخ مغلوب رقیب دیرینه خود شد و شاگردان گواردیولا هم باواریایی‌های را از پیش‌رو برداشتند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی، بامداد امروز (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در یکی از این دیدارها منچستریونایتد در ورزشگاه میشیگان با نتیجه 4 بر یک مغلوب لیورپول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار توسط سادیو مانه (28- پنالتی)، دنیل استوریج (66)، شئی اوجو (74- پنالتی) و ژردان شکیری (82) به گل رسیدند و در مقابل تنها گل شیاطین سرخ را آندرس پریرا در دقیقه 31 به ثمر رساند.

منچسترسیتی هم در ورزشگاه هارد راک واقع در میامی با نتیجه 3 بر 2 بایرن مونیخ را از پیش‌رو برداشت تا پپ گواردیولا تیم پیشین خود را شکست داده باشد. منچسترسیتی در این دیدار توسط برناردو سیلوا (1+45 و 70) و اِن‌مچا (51) به گل رسیدند و گل‌های شاگردان نیکو کواچ را هم مریتان شعبانی (15) و آرین روبن (24) به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود