Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:26:16 GMT

جوان گمشده کرجی در ییلاقات شاندرمن پیدا شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۹۱۶۶

جوان گمشده کرجی در ییلاقات شاندرمن پیدا شد

فرماندار ماسال از پیدا شدن جوان 26 ساله کرجی در ییلاقات شاندرمن خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر با  اشاره به  3 روز تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی هلال احمر، انتظامی، هیات های کوهنوردی، سپاه، بسیج و نیروهای بومی در قالب 26 گروه تجسسی، جهت یافتن جوانی گمشده در ییلاقات ماسال، گفت: این جوان راس ساعت 6:30 صبح امروز توسط بومیان و گروه های امدادی در ییلاق اولسه پا در نزدیکی ییلاق خشکه دریای شاندرمن پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جوان 26 ساله کرجی که از صبح سه‌شنبه در ییلاق خندیله پشت ماسال بر اثر مه غلیظ راه خود را گم کرده بود، به اشتباه از ییلاقات شاندرمن سر در می آورد و پس از یافتن یک کلبه چوبی در آن جا می‌ماند تا اینکه صبح امروز توسط نیروهای بومی و نیروهای امدادی پیدا می شود.
  فرماندار  ماسال با بیان اینکه این جوان بر اثر افتادن از ارتفاع تا حدی از ناحیه فک و دندان دچار مصدومیت جزئی شده است، اما حال عمومی وی رضایتبخش است، گفت: البته این جوان پس از مداوای اولیه از سوی اورژانس جهت بررسی بیشتر تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شده است.
  عامر در پایان با تقدیر از تمامی نیروهای امدادی و انتظامی، بسیج و سپاه و کوهنوران حرفه ای که طی این 3 شبانه روز تمامی تلاش خود را جهت پیدا شدن این جوان به کار گرفتند، افزود: همچنین باید قدردان حس نوع دوستی تمامی مردم شهرستان به ویژه نیروهای بومی مناطق ییلاقی ماسال و شاندرمن باشیم که به طور مثالزدنی مانند یکی از اعضای خانواده خود از هیچ کمکی در راستای یافتن این جوان کرجی دریغ نورزیدند. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خانواده درمان شبانه روزی مراکز درمانی هلال احمر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • تا پای جان برای دختر ایران