Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@22:11:02 GMT

جدیدترین کتاب حمید امجد نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۱۵۵۰

جدیدترین کتاب حمید امجد نقد و بررسی می‌شود

«کوچه درختی» کتاب جدید حمید امجد هفته آینده درسه مرکز شهر کتاب عرضه و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، هفته کتاب با کتاب «کوچه درختی» در مراکز شهر کتاب برگزار می‌شود. این کتاب اثر جدید حمید امجد کارگردان و نمایشنامه‌نویس است که به تازگی توسط انتشارات نیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شهرکتاب نیاوران، الف و مرکزی از پنجشنبه ۴ مرداد به مدت یک هفته، میز پیشنهاد و ویترین فروشگاه خود را به کتاب «کوچه درختی» اختصاص داده‌اند تا در پایان هفته، شهرکتاب مرکزی در نشست نقد و بررسی، میزبان علاقه‌مندان به این کتاب باشد. هدف از برپایی این هفته، دسترسی آسان مخاطب به بهترین‌های انتشار عنوان شده است.

در نشست مورد اشاره، لیلی گلستان، محمود حسینی‌زاد، فؤاد نظیری، محمدچرم‌شیر و محمد رحمانیان حضور داشته و درباره‌ این رمان سخنرانی خواهند کرد. امجد نیز در این نشست به سؤالات حاضران پاسخ خواهد داد.

نشست نقد و بررسی کتاب «کوچه درختی» پنجشنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۱۸ در شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4028

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟