Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با شورایعالی مناطق آزاد با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عرضه کارتهای بانکی با قابلیتهای خاص، به امضا رسید.

به گزارش رکنا، در این تفاهم نامه که با هدف توسعه گردشگری و حمایت از تولیدات داخلی، پیش از ظهر امروز به امضای مرتضی بانک مشاور رئیس­­ جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران رسید، مقرر شد بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از کالای داخلی و توجه ویژه به موضوع رونق صنعت گردشگری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تسهیلاتی با کارمزد 4 درصد به متقاضیان اعطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات به گونه ای طراحی شده که صرفا برای هزینه‌های سفر قابل استفاده باشد و متقاضیان استفاده از این خدمات و تسهیلات بانکی، از سوی شرکتهای مجری و همکاری شورایعالی مناطق آزاد به شعب بانک معرفی می شوند.

در این طرح، تسهیلات ۴ درصدی تا سقف حداکثر بیست میلیون تومان به تسهیلات گیرندگان تعلق می گیرد تا در مناطق آزاد هفت گانه کشور، بتوانند از آن برای خرید بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل، خرید از بازار Store و انواع تفریحات و گردشگری استفاده کنند.­

در مرحله نخست، این طرح شامل کارمندان دولت و کارگران است و در مرحله بعد صاحبان مشاغل و اصناف را در بر می گیرد.­

در مدت سه سال اجرای این تفاهم نامه که قابل تمدید خواهد بود، بانک قرض الحسنه مهر ایران کارتهای بانکی با قابلیت خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید ­مشخص شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برای متقاضیان صادر خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت سفر بازار Store اقتصادی ایران مناطق آزاد بانک نامه همکاری عکس روزنامه ایران حوادث جوان عروس دختر زن دستگیر شد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی