Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@07:14:59 GMT

تیم ایران بر سکوی سوم ایستاد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۴۴۰۵

تیم ایران بر سکوی سوم ایستاد

خبرگزاری میزان- ملی‌پوشان تکواندو کشورمان در مبارزات کسب عنوان سومی مسابقات تیمی گرنداِسلم توانستند هوگوپوشان قزاق را ۲۸ بر ۲۶ شکست داده و روی سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط امروز (یکشنبه) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران، ترکیه، چین (۲ تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم‌های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند.

امروز (یکشنبه) مسابقات کسب عنوان سومی و فینال برگزار شد که تیم ایران موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ هوگوپوشان قزاق را شکست دهد و بر سکوی سومی این دوره از مسابقات بایستد.

نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها و در اولین دیدار موفق شدند تیم ترکیه را با نتیجه ۶۵ بر ۵۳ مغلوب خویش سازند، اما در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با تیم "چین یک" مبارزه و نتیجه را ۶۵ بر ۵۵ واگذار کردند و بر همین اساس امروز برای کسب عنوان سومی با نمایندگان قزاقستان مبارزه کردند.

تیم "چین دو" نیز عنوان سومی این رقابت‌ها را بدست آورد و تیم‌های کره جنوبی و "چین یک" برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۸ است و به ترتیب به تیم اول تا سوم ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو گرنداسلم چین نعمت خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی