Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما  ؛ خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره انتخابات میان دوره ای آمریکا از موفقیت افراط گرایی در برگه های آرای انتخاباتی آمریکا خبر داد.
آرتور جونز یک نازی احتمالی است. برای جان فیتزجرالد، هولوکاست یک اسطوره است و ریک تیلر می خواهد سفید پوست ها را در آمریکا به جایگاه نخست آنها باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها عقایدی هستند متعلق به دوره های گذشته اما این سه نفر، نامزد انتخابات میانه دوره ای نوامبر آمریکا هستند.
افراط گرایی و تعصب، برتری سفید پوستان و یهودی ستیزی با ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید، نفس تازه ای گرفته است.
آنها امسال به عرض اندامی در سطح ملی دست یافتند که بدون شک در تاریخ اخیر بسیار مهم بود، و طرفداران نفرت پراکنی که در انتخابات نامزد می شوند، برای اکثریت محافظه کاران به منزله خارهایی در پای حزب جمهوری خواه آشکار می شوند.
آرتور جونز -که به اعتقاد او هولوکاست "بزرگ ترین و شرم آورترین دروغ تاریخ است"- نامزد جمهوری خواه از ایالت ایلینویز برای نمایندگی در کنگره آمریکا است، که بعد از پیروزی در انتخابات مقدماتی بدون رقیبی از حزب خود در ناحیه ای با اکثریت طرفداران دموکرات به این انتخابات راه یافته است.
راسل واکر، که در پارلمان کارولینای شمالی کرسی نمایندگی دارد معتقد است "نژاد پرست بودن هیچ عیبی ندارد" و یهودی ها "فرزندان شیطان" هستند.
کرسی نمایندگی پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان در واشنگتن که خود را بازنشست می کند، نیز قرار است به پل نیلن برسد که در راس رقابت های جمهوری خواهان در ویسکانسین قرار دارد.
بنابراین، نیلن در جناح راست افراطی خود را به منزله رهبری مهم نشان داده است. به اعتقاد منتقدان وی کسی است می خواهد به ملی گرایان سفید پوست و یهودی ستیزان در زمینه فرهنگ و سیاست آمریکا جای پایی بسیار مهمی نشان دهد.
پایگاه مبارزاتی ریک تیلر، طرفدار دونالد ترامپ که برای نمایندگی کنگره از تنسی نامزد شده است، طرحی از کاخ سفید با 12 پرچم کنفدراسیون ارائه می کند که بر فراز مقر رسمی ریاست جمهوری آمریکا در اهتزاز است و برخی آن را به منزله نمادی از گذشته نژاد پرستانه و طرفدار برده داری کشور تلقی می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موفقيت افراط انتخابات آمريکا سفيد پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛حسین نژاد صبح امروز در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

وی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و افزود: در این کنگره که از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همه زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

حسین نژاد گفت: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آیین‌ها به زائران خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند