Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@05:26:33 GMT

دستگیری قمه کش و عربده کش محله تهران نو

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۴۸۱۰

سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 128 تهران نو اظهار کرد: در ساعت ۳ بامداد روز گذشته ماموران کلانتری 128 تهران نو از یک مورد درگیری، قمه‌کشی و عربده‌کشی در پارک دانش آموز در محدوده اتوبان یاسینی مطلع شدند. 

وی در ادامه گفت: زمانی که ماموران وارد پارک شدند، نگهبان پارک به آن‌ها اطلاع می‌دهد فردی که حالت طبیعی نداشته با قمه و چاقو،به 3 رهگذر و  نگهبان پارک حمله و آن‌ها را مصدوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهرامی گفت: ماموران پس از 10 دقیقه با تعقیب متهم و با شلیک 4 تیر هوایی پس از درگیری با متهم این فرد را بازداشت کردند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو در پایان افزود: این فرد ۱۸ سال سابقه شرارت، شرب‌خمر داشته است و از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه تهران نو است و ۴ فرد که توسط او در پارک مورد حمله او قرار گرفته اند و صدمه دیده اند، شاکی های خصوصی او در این پرونده هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانش آموز اراذل و اوباش اراذل و اوباش دانش آموز قمه تهران نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران