Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردان ملی‌پوش تکواندو کشورمان در مسابقات تیمی گرنداِسلم توانستند هوگوپوشان قزاق را شکست دهند.

ایران آنلاین / دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط از ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز جمعه - ۵ مردادماه در "ووشی" چین آغاز و امروز (یکشنبه – ۷ مردادماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران، ترکیه، چین (۲ تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم‌های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند.

امروز (یکشنبه – ۷ مردادماه) مسابقات کسب عنوان سومی و فینال برگزار شد که تیم ایران موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ هوگوپوشان قزاق را شکست دهد و بر سکوی سومی این دوره از مسابقات بایستد.

نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها و در اولین دیدار موفق شدند تیم ترکیه را با نتیجه ۶۵ بر ۵۳ مغلوب خویش سازند، اما در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با تیم "چین یک" مبارزه و نتیجه را ۶۵ بر ۵۵ واگذار کردند و بر همین اساس امروز برای کسب عنوان سومی با نمایندگان قزاقستان مبارزه کردند.

تیم "چین دو" نیز عنوان سومی این رقابت‌ها را بدست آورد و تیم‌های کره جنوبی و "چین یک" برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G. ۸ است و به ترتیب به تیم اول تا سوم ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد