Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:05:42 GMT

دوره صدرات اعظمی آلمان محدود شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۵۲۵۸

دوره صدرات اعظمی آلمان محدود شود

به گزارش خبرگزاری مهر، « کریستین لیندنر» رئیس حزب دموکرات‌های آزاد آلمان در گفتگو با مجله بیلد ام زونتاگ اظهار داشت: «آنگلا مرکل» صدراعظم کنونی آلمان از سال ۲۰۰۵ در مسند قدرت است، در صورتی که طولانی بودن قدرت اجرایی وی بازخورد قابل توجهی بدنبال نداشته است. 

وی با بیان اینکه لزوم اعمال محدودیت در دوره های صدارت اعظمی آلمان به چشم می خورد، افزود: پیشنهاد من ۸ تا ۱۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هر صدراعظمی بداند که مدت فعالیت محدودی در قدرت دارد تلاش بیشتری برای ارائه خدمات به مردم داشته و دستاورد مثبتی از دوره فعالیت خود بر جای می گذارد.

رئیس حزب دموکرات‌های آزاد آلمان همچنین خاطر نشان کرد: مزایای اعمال محدودیت دوره صدرات اعظمی از معایب آن بیشتر است. پارلمان آلمان می تواند این موضوع را بطور آزمایشی به اجرا در بیاورد.

لیندنر در ادامه گفت: دولت و پارلمان آلمان باید دقت نظر بیشتری در خصوص فعالیت صدراعظم و دستاوردهای دوره های خدمت وی اعمال کنند.

کد خبر 4360077 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان پارلمان آلمان حزب دمکرات ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی روسیه سوریه دونالد ترامپ فلسطین عراق ایران عربستان سعودی ولادیمیر پوتین جنگ 2015 یمن افغانستان ترکیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس

آژاکس می‌خواهد اریک تن هاخ را به آمستردام برگرداند و بایرن مونیخ هم به جذب او علاقه نشان داده است.

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی فعلی منچستریونایتد، در حال حاضر در مرکز یک سری گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی قرار دارد. او مورد علاقه دو باشگاه بایرن مونیخ و آژاکس است.

به گزارش تایمز، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد در سایه‌ای از ابهام قرار دارد و در همین حال او به گزینه مورد علاقه دو باشگاه سرشناس فوتبال اروپا، بایرن مونیخ و آژاکس تبدیل شده است. البته به نظر می‌رسد که آژاکس تمایل و اراده بیشتری به جذب سرمربی پیشین خود دارد. آژاکس، تیمی که تن هاخ بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ هدایت آن را بر عهده داشت، تمایل و اراده بیشتری به حضور دوباره او دارد. مدیر فنی آژاکس، الکس کروس، که سابقه همکاری با تن هاخ را در آژانس ورزشی SEG دارد، از طرفداران اوست و به دنبال بازگرداندن این سرمربی موفق به آمستردام است.

۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

از سوی دیگر، بایرن مونیخ، جایی که تن هاخ در طول سال‌های 2013 تا 2015 به عنوان مربی تیم دوم در آنجا فعالیت می‌کرد، نیز به جذب او علاقه نشان داده است. توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به گفته مکس ابرل، این تیم آلمانی را ترک می‌کند بنابراین سران بایرن حالا گزینه‌هایی برای نیمکت خود در ذهن دارند. کریستین فالک هم در گزارشی نام او را در بین 4 گزینه انتخابی بایرن مونیخ در کنار خولن لوپتگی، روگر اشمیت و روبرتو دزربی آورده است.

در حال حاضر هر دو باشگاه آژاکس و بایرن مونیخ منتظرند تا ببینند این سرمربی هلندی که آینده نامعلومی هم در منچستریونایتد دارد آیا در پایان فصل برای آنها در دسترس خواهد بود یا خیر؟

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد