Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین عبادی ظهر یکشنبه درنشست با خبرنگاران با بیان اینکه منطقه ۷ عملیات انتقال گاز ایران حلقه واسط از مبادی تولید تا مصرف است، اظهار داشت: شرکت ملی انتقال گاز ایران دارای ۱۰ منطقه در کشور است.

وی بابیان اینکه منطقه ۷ عملیات انتقال گاز ۸ استان را زیر پوشش دارد، عنوان کرد: همدان، مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، قزوین و زنجان زیر پوشش حوزه استحفاظی منطقه ۷ عملیات انتقال گاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی بابیان اینکه ۳۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی گاز در کشور وجود دارد که از این میزان خطوط لوله فشار قوی ۴ هزار و ۳۰۰ کیلومتر در منطقه ۷ است، افزود: ۵۰ مرکز بهره‌برداری خطوط لوله در کشور وجود دارد که ۸ مرکز در حوزه استحفاظی منطقه ۷ است.

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز ایران از صادرات ۱۳ درصد گاز تولیدی کشور از منطقه ۷ خبر داد و عنوان کرد: حدود ۹۳ درصد شهرها و روستاهای زیر پوشش منطقه ۷ گاز دارند.

عبادی همچنین با بیان اینکه یکی از مصادیق پدافندغیرعامل نشت‌یابی لوله های خط انتقال است، گفت: عملیات نشت‌یابی خطوط همه ساله در فرایندی دوره‌ای انجام می شود و امسال نیز یک‌هزار کیلومتر نشت یابی شده است.

وی با بیان اینکه امسال در خطوط لوله گاز انفجار رخ نداده است، افزود: در حال حاضر کمتر از سه درصد خطوط لوله انتقال گاز قدیمی و با عمر بالا است که نیازمند بهسازی هستند.

عبادی با بیان اینکه استان مرکزی بیشترین گاز مصرفی منطفه ۷ را به خود اختصاص داده است، گفت: طی سه ماه امسال به علت سرمای هوا مصرف گاز ۵ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 4360129

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز رسانی منطقه ۷ عملیات انتقال گاز ایران نشست خبری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد گرگان خرم آباد شهرکرد یاسوج دهه کرامت شیراز خطبه های نماز جمعه زلزله مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است