Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- فرماندار گناوه گفت:در افزايش رشته هاي کارآموزي تنوع لازم ايجاد و آموزش گردشگري که يکي از رشته هاي موردنياز اين شهرستان است در دستور کار قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، سيد علي پاک نژاد روز يکشنبه درديدار کارکنان و مربيان آموزشي مرکز فني وحرفه اي اين شهرستان افزود:درصورتيکه ارتباط و تعامل مراکز فني و حرفه اي با مدارس و دانشگاه ها بيشتر شود ، مي توان گرايش جامعه کنوني را از مدرک گرايي به سمت و سوي مهارت آموزي سوق دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: مدرک گرايي طوري در جامعه رسوخ کرده که باعث عدم کارآفريني و اشتغال در جامعه شده و البته اين موضوع در شهرستان گناوه کمتر ديده مي شود.
فرماندار گناوه اظهارداشت:با فعال شدن مراکز فني و حرفه اي زمينه و بسترهاي لازم جهت ايجاد اشتغال و رونق اقتصاد بيشتر فراهم مي شود.
پاک نژادگفت: مهارت آموزي و اشتغال در برهه کنوني دو مقوله ارزشمند و با مرتبط هستند و بدون آنها نمي توان به اهدافي که ترسيم شده دست يافت.
فرماندارگناوه با گراميداشت هفته ملي مهارت، افزود: برگزاري نمايشگاهها و کلاس هاي مهارت آموزي در طول سال توسط مراکز دولتي و خصوصي بخصوص در هفته ملي مهارت در معرض عموم جامعه قرار گيرد.
پاک نژاد ادامه داد: جايگاه فني و حرفه اي و مهارت آموزي در کشور از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد تلاش کنيم جوانان خلاق و مبتکر دسترسي آسان و راحت تري به فراگيري آموزش داشته باشند.
فرماندار گناوه اظهارداشت: کساني که فکر و ايده سازنده خود را به منصه ظهور رسانده و به عمل تبديل کنند بايد جايگاه ويژه اي در مرکز فني و حرفه اي داشته باشند.
وي گفت: عملکرد خوب مرکز فني و حرفه اي برادران و رشد 150 درصدي فعاليت مرکز خواهران در سه ماه اول امسال نشانگر ظرفيت و توانمندي بالاي اين مجموعه در شهرستان است.
6164/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد گفت: باتوجه به وضعیت ترافیکی و نیاز شهرستان مهاباد نسبت به راه اندازی دستگاه موتورآمبولانس اقدام شده است.

فرزین رضازاده اضافه کرد: تمام امکانات یک آمبولانس در این موتورآمبولانس برای مواقع ضروری پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه مهاباد پس از مرکز استان دومین شهر استان بوده که به این دستگاه مجهز شده است، افزود: این موتور آمبولانس برای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران، پوشش مناسب فوریت‌ها در معابر پرترافیک و مناطق شلوغ شهری و یاری رسانی سریع تر به سایر تیم‌های عملیاتی به ویژه در موارد فوریت های حیاتی راه اندازی شد است.

رضازاده گفت: همچنین با توجه به مناطق صعب العبور شهرستان مهاباد درخواست به اورژانس هوایی هم داده شده که اگر منطقه فرود آن آماده شود، این مهم هم محقق می شود.

در حاشیه این مراسم رییس سازمان اورژانس آذربایجان غربی همچنین با اشاره به لزوم استفاده از بالگرد برای انتقال مصدومان و حادثه دیدگان این شهرستان افزود: در صورتی که محل فرود و جایگاه و شرایط مورد نیاز تا سه ماه آینده مهیا شود در جاده ها و مسیرهای صعب العبور شهرستان مهاباد شاهد استفاده و انتقال مصدومان از طریق بالگرد هم خواهیم بود.

آریا مسول اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد هم گفت: در سال 1402 بیش از هشت هزار مورد ماموریت اورژانسی داشتیم که با توجه به ترافیک سنگین سطح شهر از این به بعد امیدواریم با استفاده از این دستگاه در سریعترین زمان ممکن کار فوریت های پزشکی را در محل حادثه انجام دهیم.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز در نجات جان مصدومان گفت: بستر را برای استفاده از بالگرد هوایی به زودی فراهم خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد