Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:09:16 GMT

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۶۹۳۵

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی در سال ۹۷، با حضور نماینده باشگاه ها، رضا لایق دبیر و مسئولان کمیته لیگ فدراسیون برگزار شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، لیگ‌ های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌ های کشور هرکدام با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخش کشتی آزاد ودر گروه الف: بیمه رازی بابل – راه و شهرسازی گلستان – شهر بی نقطه ساری – رعد پدافند حضور دارند و در گروه ب هم تیم‌های ستارگان ساری- پتروشیمی بهشهر- آرش بابل و شهدای پاس حضور دارند تا از ۸ تیم حاضر ۵ تیم مازندرانی باشند.

در کشتی فرنگی هم در گروه الف: بیمه رازی – شهدای مدافع حرم – آنزان پاس ایذه – سید بابل و گروه ب: سینا صنعت ایذه- شهرداری اردبیل- شهرما شهرداری مشهد- رعد پدافند کاشان حضور دارند.

با توجه به درخواست برخی باشگاه‌ ها مبنی بر برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی به صورت متمرکز، (به دلیل برگزاری مسابقات بازی‌ های آسیایی و جهانی در سال ۹۷) این موضوع در سمینار عمومی هیأت‌ های کشتی سراسر کشور در چند روز آینده مطرح و در زمینه نحوه برگزاری این رقابت‌ ها تصمیم گیری می‌ شود و لیگ امسال اواخر مرداد ۹۷ آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/ م

برگزاری قرعه کشی لیگ کشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه