Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد از راه‌اندازی سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد در بهاباد خبر داد و گفت: نقش و اهمیت آموزش‌های مهارتی در بسترسازی اشتغال جوانان و کاهش معضل بیکاری موثر است. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، سیدیحیی حسینی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد از راه‌اندازی سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این سه مرکز در دستور کار فنی و حرفه‌ای شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهاباد با بیان اینکه 118 هزار و 676 نفر ساعت در سه بخش ثابت شهری برادران و خواهران در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند افزود: در سه بخش ثابت شهری (مرکز برادران و خواهران) به میزان 118 هزار و 786 نفر ساعت معادل 475 نفر دوره - سیار شهری (پایگاه‌های مقاومت وسطح شهر) به میزان 20 هزار و 981 نفر ساعت معادل 151 نفر دوره و روستا 38 هزار و 788 نفر ساعت معادل 157 نفر دوره‌ است.

وی  بر برگزاری دوره‌‌های  آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌‌ای  بهاباد  تاکید و خاطرنشان کرد: کل دوره‌های آموزشی در این مرکز 178 هزار و 445 نفر ساعت معادل 784 نفر دوره‌ است که از این تعداد 321 نفر زن و 463 نفر مرد در دوره‌های برگزار شده  مرکز شرکت کرده مجموعا تعداد 536 نفر به آزمون  پایان  دوره  معرفی و موفق به دریافت گواهی نامه مهارت شده‌اند و بقیه بعد از اتمام دوره آموزشی به آزمون معرفی‌ می‌شوند.

حسینی به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارگران صنعت ساختمان و قالی‌بافی اشاره کرد و گفت‌: در آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارگران در بهاباد تعداد 45 نفر ثبت نام کردند که همگی موفق به دریافت پروانه صنعت ساختمان و قالی‌بافی شده‌اند.

انتهای پیام /ح

R41376/P1357/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود