Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حفاظت از منابع آب شرکت آب منطقه ای البرز از مصوبه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی برای استقرار تیم غواصی در جاده چالوس و مجاور دریاچه سدهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حمید رضا منصوری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که امروز یکشنبه هفتم مرداد برگزار شد گفت: برای ساماندهی رودخانه‌های استان یک طرح ساماندهی توسط دو مشاور و با حضور تمامی ذینفعان حواشی رودخانه‌ها در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری افزود: این طرح می‌تواند هم آلودگی را به حداقل برساند و هم مشکل عبور آب در زمان سیل را حل کند.

وی به حوادثی که در دریاچه سدهای استان به خصوص غرق شدگی رخ می‌دهد اشاره و اعلام کرد: با توجه به اعلام مدیریت بحران استان مبنی بر آمادگی یگان تکاور مستقر در جاده چالوس و حضور غواصان مجرب در این یگان می‌توان از ظرفیت کلاه سبزهای ارتش در این حوزه استفاده کرد. برای این کار نیاز است تا پنج پک غواصی توسط آب منطقه‌ای تهران تهیه و در اختیار این یگان قرار گیرد.

در ادامه مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران نیز با تاکید بر لزوم استقرار تیم غواصی در حاشیه سدهای کرج و طالقان گفت: این پک‌ها در اسرع وقت باید با پیگیری آب منطقه‌ای البرز و توسط آب منطقه‌ای تهران تهیه شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان