Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری در پایگاه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن یک دانش آموز ممتاز عربستانی در المپیاد بین المللی شیمی در جمهوری چک که با کسب مدال نقره حائز رتبه دوم شده بود هنگام اعطای مدال نقره از ایستادن در کنار دانش آموزی از رژیم صهیونیستی خودداری می‌کند و از او فاصله می‌گیرد و در کنار مدال آوری قرار می‌گیرد که از جمهوری اسلامی ایران است و در کنار او می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نکته دیگر آنکه پایگاه‌های خبری سعودی در خبر‌های مربوط به این مسابقه فقط عکس‌های اهدای جوایز به آورندگان مدال برنز را منتشر کرده‌اند.

در توضیح عربی این اقدام «بدر سلمان الملحم» دانش آموز ممتاز عربستانی آمده است: سران سعودی میلیارد‌ها دلار برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هزینه می‌کنند، اما یک جوان به صورت خود جوش همه تلاش‌های آن‌ها را بر باد می‌دهد.

این المپیاد بین روز‌های 19 تا 29 ماه کنونی میلادی در جمهوری چک برگزار شد که طی آن عربستان یک مدال نقره و سه مدال برنز دریافت کرد.

بدر سلمان الملحم مدال نقره و عبد الرحمن آل ادریس و اسامه اعلی علی الاسمری سه مدال برونز دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اظهارات تامل برانگیز میلیاردر یهودی از روابط صهیونیست‌ها با رژیم آل سعود + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   اقدام قابل تامل دانش آموز عربستانی در المپیاد شیمی + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان