Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل معصومی در گفتگو با خبرنگاران افزود: اعزام کاراته کاها به مسابقه های کشور‌ی، جذب حامی مالی(اسپانسر) برای حضور در لیگ های جهانی، اعزام داوران به کلینیک داوری، مسابقه های سبکی و قهرمانی استان و آزمون ارتقای کمربند از دیگر برنامه های انجام شده این هیات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: یک دوره کلاس استعدادیابی نیز در سطح استان برگزار شد و کاراته کاهای مستعد جذب باشگاه ها شدند و امسال هم مسابقه های استعدادیابی با حضور 400 نفر در اوایل سال 97 برگزار شد.
معصومی یادآوری کرد: امسال مراسم تجلیل از قهرمانان در حاشیه جشن 50 سالگی کاراته برگزار شد و از 20 قهرمان استان تجلیل به عمل آمد.
وی با انتقاد از این که تمام فعالیت های انجام شده در مرکز استان بوده و سعی می شود شهرستان ها نیز فعال شود، ادامه داد: 3 تیم برای حضور در لیگ های پایه کاتا معرفی شدند و برای حضور در لیگ کومیته هم برنامه ریزی شده و تلاش می شود کلاس دانش افزایی مربیان و داوران و کلاس بازآموزی داوری برگزار شود.
معصومی گفت: با کسب 4 سهمیه المپیک و عناوین و افتخارهای کاراته کاها‌ی کشورمان در میادین بین المللی ماموریت و وظایف هیات های کاراته سخت تر شده است.
رئیس هیات کاراته آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این موفقیت ها در سطح بین المللی ایران را در جایگاه خوبی قرار داده است و رقابتی بزرگ بین هیات های کاراته استان ها ایجاد شده که باید با برنامه ریزی درست از این قافله عقب نماند.
معصومی افزود: سال 96 سال پرکاری بود و تمام برنامه ریز‌ی ها بر محور و بر پایه آموزش انجام شد و برگزاری کلاس های استاژ و ارتقای داوری، کلاس آموزش مربیان، تشکیل اردوهای آموزشی و تمرینی انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کاراته آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حبیب آبراهه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: تصادفات سه روز گذشته استان شامل ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بود.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی افزود: در ۷۲ گذشته ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داد که موجب جان باختن چهار نفر و مصدومیت ۸۵ نفر شد.

وی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، اظهار کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز و کم توجهی و خواب آلودگی راننده است.

آبراهه در کنار عامل انسانی به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: ۱۳ اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی علت اصلی حادثه بود.

وی بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفر‌های برون شهری تاکید کرد: کم توجهی به این موارد حوادث غیر قابل جبرانی در پی دارد.

وی همچنین بر نقش جاده، گاردیل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی اشاره و اظهار کرد: وقوع پدیده‌های جوی همچون باران و برف هم بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌افزاید.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به نامناسب بودن آسفالت برخی محور‌های استان همچون اتوبان تبریز - زنجان اظهار امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در جهت ساماندهی و هموارسازی این آزاد راه تسریع شود.

دیگر خبرها

  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود