Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل معصومی در گفتگو با خبرنگاران افزود: اعزام کاراته کاها به مسابقه های کشور‌ی، جذب حامی مالی(اسپانسر) برای حضور در لیگ های جهانی، اعزام داوران به کلینیک داوری، مسابقه های سبکی و قهرمانی استان و آزمون ارتقای کمربند از دیگر برنامه های انجام شده این هیات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: یک دوره کلاس استعدادیابی نیز در سطح استان برگزار شد و کاراته کاهای مستعد جذب باشگاه ها شدند و امسال هم مسابقه های استعدادیابی با حضور 400 نفر در اوایل سال 97 برگزار شد.
معصومی یادآوری کرد: امسال مراسم تجلیل از قهرمانان در حاشیه جشن 50 سالگی کاراته برگزار شد و از 20 قهرمان استان تجلیل به عمل آمد.
وی با انتقاد از این که تمام فعالیت های انجام شده در مرکز استان بوده و سعی می شود شهرستان ها نیز فعال شود، ادامه داد: 3 تیم برای حضور در لیگ های پایه کاتا معرفی شدند و برای حضور در لیگ کومیته هم برنامه ریزی شده و تلاش می شود کلاس دانش افزایی مربیان و داوران و کلاس بازآموزی داوری برگزار شود.
معصومی گفت: با کسب 4 سهمیه المپیک و عناوین و افتخارهای کاراته کاها‌ی کشورمان در میادین بین المللی ماموریت و وظایف هیات های کاراته سخت تر شده است.
رئیس هیات کاراته آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این موفقیت ها در سطح بین المللی ایران را در جایگاه خوبی قرار داده است و رقابتی بزرگ بین هیات های کاراته استان ها ایجاد شده که باید با برنامه ریزی درست از این قافله عقب نماند.
معصومی افزود: سال 96 سال پرکاری بود و تمام برنامه ریز‌ی ها بر محور و بر پایه آموزش انجام شد و برگزاری کلاس های استاژ و ارتقای داوری، کلاس آموزش مربیان، تشکیل اردوهای آموزشی و تمرینی انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کاراته آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع