Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌‌آهن دو باشگاه استقلال و ذوب‌آهن بر سر مبلغ رضایت‌نامه مرتضی تبریزی به توافق رسیدند.

به گزارش وب سایت نود، احمد جمشیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره بحث انتقال مرتضی تبریزی به تیم فوتبال استقلال گفت: در جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه, با توجه به اینکه باشگاه استقلال خواهان جذب مرتضی تبریزی است، تصمیم بر این گرفته شد، در صورتی که خواسته‌ باشگاه برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن تامین شود این انتقال صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرمربی تیم (امید نمازی) رضایت لازم برای این انتقال این بازیکن به شرطی که در طول فصل مشکلی پیش نیاید گرفته شده و قرار است آذری (مدیرعامل ذوب‌آهن) و فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) صحبت‌های نهایی را با یکدیگر داشته باشند تا این انتقال صورت بگیرد.

او درباره اینکه استقلالی‌ها برای مبلغ رضایت‌ نامه تبریزی که یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است، از ذوب‌آهن درخواست تخفیف کرده‌اند، اظهار داشت: کاهش مبلغ رضایت‌نامه کمتر از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان امکان‌پذیر نیست. دو باشگاه روی همین مبلغ توافق کرده‌اند و قرار است امروز, فردا این انتقال نهایی شود. صحبت‌های نهایی امروز انجام می‌شود و همان‌طور که گفتم توافق بر سر مبلغ رضایت‌نامه صورت گرفته و فقط مسائل جزیی مانده است و این انتقال به احتمال قریب به یقین انجام می‌شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی ذوب آهن ویژه مرتضی تبریزی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال