Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مدیرکل نوسازی مدارس، از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید علی علی پور؛ مدیرکل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل نوسازی مدارس استان و هیاتی از نمایندگان ادارت استان از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، تیم استانداری علاوه بر مشاهده فعالیت جهادگران در روستای گنجگان، پای صحبت‌های جهادگران نشستند. دانشجویان نیز با اهداء شناسنامه روستا، مشکلات روستا در حوزه‌های سلامت، زیرساخت، جاده، وضعیت آموزشی و تجهیزاتی مدرسه، ایاب و ذهاب، نبود محل تجمیع زباله و ... را به گوش مسئولان رساندند.

علی پور، مدیرکل حراست با انتقاد از مشکلات موجود بر سر راه جوانان استان را نبود روحیه مناسب در هنگام مواجه با دیگران را دلیل دور ماندن از توانمندی‌های واقعی و حقوق جوانان عنوان کردند و حضور بسیجیان و جهادگران را در میان مردم و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مردم را مسیری برای نشان دادن اراده و نمایش توان جوانان استان برشمرد.

وی مطرح کرد: آموزش‌های ارائه شده توسط گروه‌های جهادی جهت رفع محرومیت‌های موجود در بسیاری از روستا‌های استان همچون محرومیت‌های بهداشتی، فرهنگی و یا مسائل شرعی مفید و با تأثیرگذار بودن حضور گروه‌های جهادی آن را نوعی از خود گذشتی و ایثار جوانان جهادگر است.   مدیرکل حراست خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که هیات اعزامی خود نیز آن را مشاهده کردند خاکی بودن جاده روستا است و این موضوع پیگیری می‌شود این جلسه به اهالی قول داده شد تا قبل از پایان شهریورماه کار آسفالت جاده روستا اتمام یابد.

وی با اشاره به نبود سرویس و ایستگاه جهت جابجایی اهالی روستای گنجگان گفت: روستائیان می‌توانند با انتخاب یک نماینده که از شرایط رانندگی برخوردار است برای دریافت وام خرید ماشین به استانداری مراجعه  کنند.

محرابی مدیرکل نوسازی مدارس استان که در جلسه حضور داشتند از مدرسه بازدید کردند و قول دادند که در اسرع وقت مدرسه را مجهز به لامپ‌های کم مصرف، تعویض تجهیزات قدیمی، تعمیر سرویس بهداشتی و به ترمیم سفیدکاری مدرسه اقدام کنند و تا قبل از شروع آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه تحویل داده شود.

لازم به ذکر است، مشکلات منبع آب روستا یکی دیگر از مشکلات عدیده روستا بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد در اسرع وقت اقدام به تعمیر و بازسازی منبع آب روستا انجام کنند.

علی پور با اشاره به عدم آموزش صحیح و سطح سواد کودکان گفت: در این مورد مکاتبه مستقیم  با مدیرکل آموزش و پرورش استان خواهیم داشت و در صورت تصدیق بروز این سهل انگاری با افراد خاطی برخورد خواهد شد.   

آفت محصولات کشاورزی دیگر مشکل گریبان گیر روستائیان گنجگان است، به دلیل اینکه منبع درآمد اصلی آنان نیز کشاورزی است، تیمی از اداره جهاد کشاورزی به روستا مراجعه و اقدام به شناسایی مشکلات کشاورزی و آفت‌های باغداران روستا کرد.

همچنین طبق قراردادی که با روستائیان انجام گرفت جهاد کشاورزی موظف به سرکشی و آموزش روستائیان شد و روستائیان نیز قول دادند طبق روش‌های نوین اقدام به باغداری و نگهداری از باغات خود کنند.

مدیرکل حراست با اشاره به نبود محل تجمع زباله روستای گنجگان و روستا‌های اطراف مطرح کرد: دهیاران این روستا‌ها  با مراجعه به بخشداری و فرمانداری درخواست خود را ارجاع دهند تا بتوانیم پیگیری‌های لازم را در این خصوص نیز انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره