Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم صالحی‌عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین‌نامه امضای تفاهم‌نامه حمایت کارگاه مهارت محور میان صندوق رفاه و این دانشگاه به امضا رسید، گفت: باید نهضت ملی در امر توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور ایجاد شود؛ یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که چرا به رشته‌های نظری در دانشگاه‌ها بیشتر توجه شده است و رشته‌های فنی زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتقاء خوابگاه‌ها و فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل‌ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای این دانشگاه مهم است و با توجه به وضعیت ضعیف‌ مالی دانشجویان این دانشگاه‌ باید خدمات دهی به آنها را توسعه دهیم‌.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: این دانشگاه دارای 188 خوابگاه‌ است که بسیاری از آنها در رتبه 5 قرار دارند و 43 خوابگاه در رتبه‌ 4، 53 خوابگاه‌ دارای رتبه 3، 20 خوابگاه دارای رتبه 2 و یک خوابگاه‌ دارای رتبه یک است.

صالحی‌ عمران تصریح کرد: با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم قرار است رتبه‌های 147 خوابگاه دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای ارتقاء پیدا کند و این خوابگاه بازسازی شوند و بر همین اساس به کمک صندوق رفاه دانشجویان امید ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: افزایش انگیزه، امید، اشتغال و مهارت‌ها جزء مسائلی است که نظام ایران اسلامی به دنبال ارتقاء آن است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یادآور شد: باید ما آموزش‌های مهارتی را در اوقات فراغت در سراسر خوابگاه‌های دانشجویی خودمان توسعه دهیم و این آموزش ها به محیط‌های کارگاهی‌ هم تعمیم‌ داده شود تا در افزایش تولید گام‌های اساسی‌ برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد