Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، در این مراسم که تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شورایعالی مناطق آزاد با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و عرضه کارت‌های بانکی با قابلیت‌های خاص، به امضا رسید، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران گفت: این تسهیلات به‌گونه‌ای طراحی شده که صرفا برای هزینه‌های سفر قابل استفاده باشد و متقاضیان استفاده از این خدمات و تسهیلات بانکی، از سوی شرکت‌های مجری و همکاری شورایعالی مناطق آزاد به شعب بانک معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری در ادامه بیان کرد: در این طرح، تسهیلات ۴ درصدی تا سقف حداکثر بیست میلیون تومان به تسهیلات گیرندگان تعلق می‌گیرد تا در مناطق آزاد هفت گانه کشور، بتوانند از آن برای خرید بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل، خرید از بازار و انواع تفریحات و گردشگری استفاده کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: در مرحله نخست، این طرح شامل کارمندان دولت و کارگران است و در مرحله بعد صاحبان مشاغل و اصناف را در بر می‌گیرد.

وی همچنین افزود: در مدت سه سال اجرای این تفاهمنامه که قابل تمدید خواهد بود، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کارت‌های بانکی با قابلیت خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید ­مشخص شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برای متقاضیان صادر خواهد کرد.

اکبری اظهارداشت: با امضای این تفاهمنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند تا با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه در کنار سایر نهادها و متولیان از تولیدات داخلی حمایت کند.

وی افزود: اهتمام این بانک بر توسعه و رشد تولید، حمایت از کالای داخلی و ایجاد رونق اقتصادی نهاده شده و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد تقاضا به تولیدات داخلی کمک کنیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران تصریح کرد: در کنار تمامی فعالیت‌های بانکی خود، محصولاتی را تهیه کرده‌ایم که بتواند از کالای ایرانی حمایت کند و در این راستا، اولین مدل حمایتی برای فرش دستباف ایرانی طراحی و تدوین شده است.

همچنین مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه ایران کشوری بزرگ با تنوع زیست‌محیطی و فرهنگی است، بیان داشت: در عین حال تعداد بالای آثار تاریخی و تنوع اقلیمی و محیط زیست و موقعیت ویژه در منطقه باعث شده تا ایران همیشه مورد توجه باشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند صنعت گردشگری را در ایران توسعه دهد. فرهنگ پذیرش توریست نیز در این بخش حائز اهمیت است و ما در این بخش بعضا دچار اشکال می‌شویم.

بانک، تصریح کرد: به دلیل تنوع خاستگاه‌های گردشگران در بخش‌های مختلف و اینکه چرا نتوانستیم گردشگر جذب کنیم به خدمات‌رسانی و ارایه تسهیلات باز می‌گردد و همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر در این بخش شایسته تقدیر است.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی