Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وحيد تاج خواننده موسيقي اصيل ايراني با همراهي گروه خود «همنوازان تاج»، چهارم مردادماه سال جاري در سالن شهروند نجف‌آباد شهر اصفهان به روي صحنه رفت. اين کنسرت با استقبال مخاطبان در حالي برگزار شد که نوازندگان خانم نيز روي صحنه حضور داشتند.
اين نخستين همراهي گروه «همنوازان تاج» با اين خواننده بنام موسيقي ايراني بود و حضور اين نوازندگان جوان که همگي سابقه قابل‌توجه اي در عرصه موسيقي دارند؛ توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش نخست اين کنسرت به اجراي قطعات خوش‌آمدي، اعجاز، ماه و پلنگ، مستي و بهار دلکش اختصاص داشت و در بخش دوم، قطعات نازنين، سقوط، مست عشق، دل و دلبر، باد صبا( بهار دزفيل)، خاک مهرآيين و اي ايران مرغ سحر به اجرا درآمدند.
همچنين در قسمتي از اين اجرا مخاطبان شاهد اجراي سازوآواز بودند که در بخش نخست وحيد تاج به همراه داريوش حجازي نوازنده ويولن و در بخش دوم به همراه مهدي حقيقي نوازنده تار و فرشاد سوري نوازنده کمانچه به اجراي سازوآواز پرداخت.
همان‌طور که پيش از کنسرت اعلام‌شده بود، اين خواننده به اجراي قطعات منتشرنشده خود همچون سقوط، نازنين و دل و دلبر پرداخت که اجراي قطعه سقوط با استقبال خوب مخاطبان همراه شد و در پايان اجرا، تماشاگران جوياي زمان انتشار اين قطعه شدند و طبق اعلام علي افشار (مدير برنامه وحيد تاج) اجراي اين قطعات جديد و متفاوت نشان از شروع فصل جديد آثار و کنسرت‌هاي اين خواننده موسيقي اصيل ايراني دارد.
آرمين قضاتي و دانيال جورابچي (ويلن يک)، روژين عدالت و بهار فلسفي(ويلن دو)، داريوش حجازي (ويولا)، ابراهيم قائدي (ويلن‌سل)، هادي اسماعيلي (کنترباس)، نيما داوودي (کوبه‌اي) ، فرشاد سوري (کمانچه) اعضاي اين ارکستر همنوازان تاج به سرپرستي و خوانندگي وحيد تاج، رهبري مهدي حقيقي نوازنده تار و مديريت اجرا و برنامه علي افشار تشکيل مي‌دادند.
بايد به اين موضوع اشاره کرد که حضور نوازندگان خانم در برخي شهرستان‌ها ازجمله اصفهان هميشه با مشکلاتي همراه بوده است، به همين خاطر برخي از خوانندگان ترجيح مي‌دهند بدون حضور نوازندگان خانم گروهشان در اين شهرها به اجرا بپردازند و برخي ديگر نيز از برگزاري کنسرت در اين شهرها امتناع مي‌کنند اما وحيد تاج در اقدامي قابل‌تقدير با نوازندگان خانم گروه خود «همنوازان تاج» به روي صحنه رفت و اجرايي بي‌نظير را به مخاطبانش ارائه و نشان داد که مي‌توان با درايت، همراهي تمامي اعضاي گروه را روي صحنه داشت.
از ديگر نکات قابل‌توجه اين کنسرت مي‌توان به طراحي صحنه و دکور اجرا اشاره کرد چراکه اين موضوع کمتر در کنسرت‌هاي شهرستان‌ها اتفاق مي‌افتد و خوانندگان و گروه‌ها معمولاً برنامه‌ريزي‌هاي از اين قبيلشان صرفاً به کنسرت تهران محدود مي‌شود اما مخاطبان اصفهاني در کنسرت وحيد تاج شاهد طراحي صحنه با فضاي کارهاي اجرايي بودند.
کنسرت وحيد تاج با همراهي گروه خود «همنوازان تاج»، چهارم مردادماه سال جاري در سالن شهروند نجف‌آباد شهر اصفهان به تهيه‌کنندگي سيد محمدجواد معيني برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل

به گزارش خبرگزای صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر عامل مخابرات استان در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان زابل گفت: شهرستان زابل اولین شهرستان در کشور خواهد بود که طرح فیبر نوری بصورت کامل اجرا خواهد شد.
رامین مدیرعامل مخابرات استان افزود: کل شهرستان زابل ۱۲۰ کیلومتر اجرای طرح فیبر نوری دارد که در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: اعتبار این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال میباشد که با اجرای آن بسیاری از مشکلات شهرستان در خصوص ارتباطات اینترنت و تلفن ثابت بر طرف خواهد شد.
همچنین وی درخصوص مشکلات تلفن همراه افزود: علاوه بر بازدید میدانی تیمی متشکل از چند کارشناس را به منطقه اعزام و مستقر کرده تا ضمن بررسی میدانی مشکلات تلفن همراه در منطقه را شناسایی و رفع کنند.
ملاشاهی فرماندار زابل در این بازدید گفت: تاکنون پنج هزارمتر از کل طرح فیبر نوری در شهرستان زابل اجرا شده که با اتمام این طرح علاوه بر ارتباطات پایدار ظرفیت بسیار خوبی را برای استفاده از شبکه‌های اینترنتی برای مردم فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی