Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تشکیل جلسه مشترک مدیریت شهری و قوه قضاییه در خصوص بررسی پرونده‌های تخلفات ساختمانی از جمله پرونده پالادیوم خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات گسترده مجموعه تجاری-اداری پالادیوم از جمله توافق غیرقانونی شهردار سابق منطقه یک با مالک پالادیوم برای احداث تونل زیرزمینی و پل هوایی در عرض شارع عام و معبر عمومی گفت: در زمان شهردار بودن دکتر نجفی نسبت به این تخلف آشکار، چندین بار تذکر کتبی و شفاهی دادم و بالاخره با پیگیری‌های انجام شده پرونده به کمیسیون‌های ماده صد جهت رسیدگی به تخلفات ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده جهت تصمیم‌گیری نسبت به کسب نظرات دقیق‌تر کارشناسی شهرداری اقدام کرد و این نظریه مجددا به کمیسیون ماده صد ارسال شد و هم اکنون پرونده تخلفات مجتمع تجاری-اداری پالادیوم در آستانه تصمیم‌گیری است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: متاسفانه طی سال‌های اخیر علی رغم مجموعه گسترده‌ای از چنین تخلفات نه با تصمیم سازان و نه با تصمیم گیران در شهرداری برخورد شد و نه با مالکین متخلف و همین امر موجب افزایش قابل توجه میزان عدول از ضوابط معماری و شهرسازی شده است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل جلسه مشترک معاون دادستان کل کشور ونیز مجمع قضایی رسیدگی به تخلفات ساختمانی در شهر تهران، شهرداری تهران و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر اظهار داشت: از اینکه مسئولین قوه قضاییه و دادستانی نسبت به رسیدگی به تخلفات گسترده ساختمانی و کسانیکه هیچ خط قرمزی را جهت کسب منافع خود رعایت نمی‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

سالاری ادامه داد: چنانچه دادستان نسبت به بررسی تخلفات تصمیم گیران و متخلفین در پرونده‌های اینچنینی ورود جدی نماید قطعا ما شاهد کاهش چشمگیر اینگونه تخلفات خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZKw

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون دادستانی کل پرونده تخلفات پرونده تخلفات پالادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دادستانی تهران به  اقدام برخی از فعالان رسانه ای در انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی ، پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.    دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.   گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی