Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور برخی ازسفرای کشورمان در چند کشور بررسی شد.

علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در توضیح نشست امروز یکشنبه (۷ مرداد) این کمیسیون، گفت: نشست امروز با حضور سفرای ایران در ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، کوبا، ونزوئلا و سوریه و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول برگزار و همچنین در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این بین نیز سفرای جمهوری اسلامی ایران گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه ماموریتی خود ارائه و اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون تناسبات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مورد اشاره را ابراز کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: با توجه به خروج آمریکا از برجام و شرایط ناشی از تحریم، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه، تقویت روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مختلف و حمایت مجلس شورای اسلامی از دستگاه دیپلماسی حائز اهمیت است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده نیز تعداد دیگری از سفرای جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون حاضر و جلسات تبادل نظر برگزار می‌شود.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است