Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 14 ژوئیه جشن روز ملی فرانسه هر سال به پاس گرامیداشت یورش به باستیل و آغاز جنبشی که منجر به انقلاب کبیر فرانسه شد، برگزار می‌شود. قلعه باستیل، زندان مخوفی در پاریسو مظهر قدرت مطلق لوئی شانزدهم بود که در ۱۴ ژوئیه ۱۷۸۹ میلادی، به دست انقلابیون پاریسی فتح شد. این روز برای فرانسویان روز بزرگی است و به این مناسبت جشن باشکوهی را در داخل این کشور و سفارت خانه هایشان در جای جای جهان برپا می کنند

امسال نیز به روال سنوات گذشته خیابان نوفل لوشاتو شاهد این جشن داخل سفارت فرانسه بود و مهمانان زیادی در این شادی سهیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر فرانسه در سخنرانی خود ضمن خوش آمد گویی به مهمانان آرزوی روابط سیاسی و اقتصادی مناسبی بین دو کشور نمود.

در این مراسم مسئولان و مدیران بخش خصوصی و دولتی دو کشور حضور داشتند.

الارو و دیگر برندهای آرایشی و بهداشتی محبوب فرانسوی فعال در ایران برندهای فرانسوی که در این جشن حضور داشتند عبارت بودند از «لورال»، «الارو»، «دنت» و شیرینی فرانسوی و …
در حاشیه این جشن مدیران فرانسوی و ایرانی برند معتبر و محبوب آرایشی «الارو» برای ایجاد ارتباط نزدیک تر مدیران «الارو» با نمایندگان فروش و مصرف کنندگان محصولات این برند تصمیم گرفتند به یکی از شهرهای ایران سفر کنند.

شیراز به عنوان شهر مقصد انتخاب شد و مدیران «الارو» در ایران فرصت را مغتنم دیدند تا همزمان با حضور مدیران فرانسوی در شیراز نشست خبری با حضور برترین های حوزه محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست برگزار نمایند.

در ابتدای این جلسه به معرفی برند «الارو» پرداخته شد و شرحی از فعالیت های «الارو» در فرانسه و سراسر جهان تشریح گردید، سپس مهمانان سئوالاتی پرسیدند و مدیران این برند خانم ها «سوزان» و «ماریلوق» به سوالات مدعوین که از پزشکان و داروخانه داران و مشتریان این برند بودند پاسخ دادند.

به مناسبت روز ملی فرانسه بین حاضران جلسه قرعه کشی شد و خانم دکتر صدرایی مدیر داروخانه پاستور برنده سفر به پاریس الارو شد.
این جلسه همزمان با بازی فینال جام جهانی بود و در انتهای جلسه فرانسوی ها با خوشحالی از قهرمانی تیمشان شیرازی های مهمان نواز را ترک کردند.

خانم ماریلوق مدیر فروش «الارو» در فرانسه ضمن ابراز خوشحالی از بازدید این شهر باستانی گفت: همواره آرزو داشتم که شیراز را ببینم و از نزدیک به حافظ که عاشقان زیادی در فرانسه دارد ادای احترام کنم.

برند «الارو» در ایران توسط نماینده رسمی اش شرکت ویوناسان وارد می شود و با توجه به استقبال چشمگیر جامعه پزشکان، داروخانه ها و مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی گستره فعالیت اش را روز به روز بیشتر می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی رسمی الارو در ایران به آدرس اینترنتی ellaro.ir مراجعه کنید.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی پوست جهان سیاسی و اقتصادی فرانسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، چهل و نهمین اجلاس سالانه ۲۰۲۴ گروه بانک توسعه اسلامی از امروز نهم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی و به مدت دو روز در ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از ورود به ریاض، جلسات دوجانبه‌ای با نمایندگان کشور‌های مختلف عضو برگزار می‌کند و سپس در جشن طلایی سالگرد تأسیس بانک در سطح وزرای اقتصاد کشور‌های عضو حضور خواهد یافت.

خاندوزی سپس روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی (اعضای هیئت عامل) شرکت خواهد کرد که در این جلسه علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز وی را همراهی خواهند کرد.

وزیر اقتصاد سپس با همراهان خود در جلسه دوجانبه با فیصل ابراهیم وزیر اقتصاد عربستان حضور می‌یابد.

این نشست همچنین با حضور رحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور در جلسه شتابدهی در تأمین مالی اقلیمی از طریق صکوک سبز و پایداری (شامل ارائه راهنمایی در خصوص صکوک پایدار) ادامه می‌یابد و سپس نشست میزگرد اعضای هیئت عامل (جلسه غیرعلنی) با حضور وزیر امور اقتصادی ایران و علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار خواهد شد.

در نهایت عصر روز دوم و پایانی این اجلاس، کنفرانس مطبوعاتی اجلاس سالانه با حضور  خاندوزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه