Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نادر جعفری در گفت‌وگویی در مورد دستمزد ۹۱۰ هزار تومانی داوران در لیگ برتر اظهار داشت: دستمزد داوران افزایش ناچیزی داشته اما این افزایش به هیچ عنوان قابل مقایسه با دستمزد مربیان و بازیکنان در لیگ برتر نیست.

وی افزود: وقتی دو تیم بازیکنان میلیاردی دارند قضاوت داور با دستمزد ۹۰۰ هزار تومانی منصفانه به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس داوری فوتبال در مورد اینکه به نظر او حداقل دستمزد منصفانه برای داوران در لیگ برتر چقدر است، گفت: داوران ما شغل و حرفه اصلی‌شان داوری نیست یکی معلم است، یکی پزشک، دیگری نظامی که همین مسئله کار آنها را برای قضاوت سخت‌تر می‌کند. رفت‌وآمد در شهرها برای قضاوت بازی‌ها آنها را با مشکلاتی در شغل خود مواجه می‌کند مشکلاتی مانند مرخصی و... از سوی دیگر دستمزد آنها واقعاً پایین است به نظر من حداقل دستمزد ۲ میلیون تومانی برای هر مسابقه در لیگ برتر می‌تواند دستمزد منصفانه برای داوران در این فصل باشد.

جعفری با اشاره به بحث سفر زمینی داوران گفت: عنوان شده بود که داوران لیگ برتری برای کم شدن هزینه‌ها بهتر است که مسافرت‌های ریلی و زمینی داشته باشند این مسئله می‌تواند بر عملکرد داوران در زمین تأثیرگذار باشد زیرا فیفا مدام می‌خواهد آرامش را به داوران بدهد تا آنها اشتباهات کمتری در میدان داشته باشند. انتخاب کمک داور ویدیویی در جام جهانی بر همین اساس بود. بنابراین هزینه برای داوران در فوتبال به سود همه است زیرا با یک سوت اشتباه ممکن است تیمی متحمل هزینه‌های فراوان مالی شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه