Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان گفت : این ریکرد باید با از بین بردن منابع مالی قاچاقچیان تقویت و اجرایی شود. سعید عمرانی با بیان اینکه زمین گیر کردن قاچاقچیان بزرگ  نیازمند کار جهادی است گفت:  رهبری دغدغه جدی در مقابله با مواد مخدر دارند و به ویژه در نشست های اخیر بر بهبود وضعیت کشور در آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عمرانی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای مقابله با مواد مخدر در کشور را ضروری دانست و افزود : دشمن هم به لحاظ سیاسی و هم اقتصادی به علت گردش مالی هزار و 500 میلیارد دلاری فروش مواد مخدر در جهان به دنبال افزایش مبادلات مواد مخدر در ایران و در نهایت نابودی سرمایه جوان جمهوری اسلامی ایران است . عمرانی با اشاره به وضعیت مطلوب سمنان در مبارزه با مواد مخدر و تعداد کم معتادان، تصریح کرد : تجربیات دستیابی استان سمنان به این امر خطیر به دیگر استان ها منتقل شود. 
وی نرخ بیکاری هفت درصدی در استان را یکی از دلایل کم بودن اعتیاد و مسائل مربوط به مواد مخدر برشمرد و افزود :  اشتغال نقش مهمی در سلامت جامعه دارد و هر چه وضعیت اشتغال بهتر باشد، کمتر افراد به مواد مخدر گرایش می یابند. 
سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان هم در این جلسه اعتیاد را آسیب اجتماعی مخرب جامعه عنوان کرد و گفت : ایجاد فرصت های شغلی و مهارت آموزی جوانان ،سیر نزولی مصرف مواد مخدر را به همراه دارد . وی گفت: پیشگیری و مقابله با مواد مخدر نیازمند کار جهادی مردم ومسئولین است. 



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان قاچاق مواد مخدر دادستان نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم