Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز مساجد را محل رجوع مردم خواند و گفت: همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز طی دیدار با فرماندهی انتظامی استان البرز که صبح امروز (8 مرداد) در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد، گفت: نهاد کانون های فرهنگی هنری در سطح استان البرز یکی از نهادهای موثر در راستای پویایی مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته حجت الاسلام شکری، شورای انقلاب فرهنگی با تشکیل ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد که با عضویت مسئولان امر همراه است در راستای رونق برنامه های فرهنگی مساجد گام های موثری را برداشته است.

 

 

وی با در نظر گرفتن اهمیت فعالیت 24 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور عنوان کرد: در سطح استان البرز 388 کانون فرهنگی هنری فعالیت می کنند که این تعداد شامل مساجد فعال است.

 

در ادامه حجت الاسلام شکری با در نظر گرفتن اهمیت نقش مشاوران نیروی انتظامی استان در مساجد در بحث آسیب های اجتماعی، مطرح کرد: متناسب با اهمیت حضور نوجوان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، انتظار می رود در قالب یک تفاهم نامه همکاری شاهد به ثمر نشستن اهداف نیروی انتظامی استان در جهت نظم و امنیت با همراهی کانون های مساجد باشیم.

 

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر اهمیت دغدغه نیروی انتظامی استان مبنی بر ایجاد نظم و امنیت مطرح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت معمول از مقطع پیش دبستانی تا کنکور برنامه دارد که این ظرفیت قابل تأمل در بستر یک تفاهم نامه، دستاوردهای فرهنگی، امنیتی و ... را به همراه دارد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه بهرام قاسمی وزارت خارجه هرمزگان مجلس گردشگری دریایی خبرگزاری شبستان آمریکا علوم انسانی اسلامی روزنامه های ورزشی نیروی انتظامی البرز پیشگیری از آسیب های اجتماعی کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها